آغاز فروش سرفیس پرو 4 با فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی

از این هفته فروش مدل های جدید سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک مایکروسافت با پردازنده های Core i7 و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سخت افزار، یکی از نکاتی قابل توجه برای کاربرانی که مشکلی با قیمت بالای سرفیس بوک و سرفیس پرو مایکرسافت نداشتند، تصمیم این کمپانی برای عرضه مدل هایی با پردازنده های Core i7 در کنار 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی بود. البته این مدل ها در ابتدا تنها قابل سفارش بودند و قرار بر این بود که در آینده ای نزدیک پس از معرفی مدل های جدید خانواده سرفیس در اختیار علاقمندان قرار بگیرند.

از این هفته فروش مدل های جدید سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک مایکروسافت با پردازنده های Core i7 و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی آغاز شد. میزان حافظه RAM در نظر گرفته شده برای این مدل ها که طبیعتا قوی ترین و البته گران ترین دستگاه های هیبریدی مایکروسافت هم هستند 16 گیگابایت است که هر دوی آنها را به غول هایی غیر قابل مهار تبدیل می کند.Surface Pro 4 با این مشخصات جدید 2700 دلار (البته بدون کیبورد) و سرفیس بوک هم با پردازنده i7، 16 گیگابایت RAM و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی 3200 دلار قیمت خواهند داشت. همچنین به گفته مایکروسافت، این شرکت قلم های جدید خود را با رنگ طلایی در کشورهای آمریکا، کانادا، دانمارک، فنلاند، ایتالیا، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا و سوئد به فروش می رساند که دارای 1024 سطح حساسیت به فشار بوده و به طور اختصاصی برایSurface Pro 4 و Surface Book طراحی شده اند که البته با مدل قدیمی تر خانواده Surfaceها نیز به خوبی کار می کند.

20104

کد خبر: 575260

وب گردی

وب گردی