هراتیان: نماینده فیفا گزارش خوبی از روند اجرایی پروژه ایفمارک ایران تهیه کرد

عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خصوص حضور نماینده فیفا جهت بررسی درآمدزا بودن این پروژه در ایران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،زهره هراتیان در ابتدا گفت: بحث کمیته توسعه فیفا همواره مبتنی بر شرایط برد- برد است بطوریکه پس از آغاز بحث اجرای پروژه ایفمارک در ایران، درآمد زا بودن این پروژه از اولویت های اصلی فیفا در اجرایی کردن آن است.
وی ادامه داد: به همین منظور نماینده فیفا جهت بررسی این موضوع به ایران آمد تا درآمدزای بودن پروژه را مورد ارزیابی قرار دهد و گزارش خود را به فیفا ارسال کند. در چند روز حضور این نماینده از بیمارستان نورافشار دیدن کردیم، چراکه جراحی های لازمه را در این بیمارستان انجام خواهیم داد.
دکتر هراتیان افزود: به غیر از مواردی که نیاز به جراحی دارد و در بیمارستان زرافشار انجام می شود، بقیه مراحل بازتوانی در مرکز بازتوانی واقع در کمپ تیم های ملی صورت می گیرد که نماینده فیفا از هر دو ساختمان قدیم و همینطور جدید که در دست احداث است، دیدن کرد.
عضو کمیته پزشکی فدراسیون در ادامه گفت: در ادامه حضور نماینده فیفا در ایران جلساتی با ساکت- مسئول بازاریابی سازمان لیگ برگزار و درخصوص درآمد زا بودن این پروژه بحث و گفتگو شد و پیرو همین جلسه، سازمان لیگ فوتبال کشور تضمین کرد که در بحث هزینه های اجرای این پروژه حمایت های لازمه را انجام خواهد داد.
وی در ادامه تاکید کرد: البته چندین جلسه دیگر هم در راستای نحوه خرید تجهیزات صورت گرفت، چراکه اعتبار خرید تجهیزات را فیفا پرداخت می کند و در صورت امکان می خواهیم تجهیزات را در نمایندگی های اصلی در ایران خریداری کنیم تا به مشکلاتی مانند روند طولانی ترخیص از گمرک بر نخوریم. بطورکلی فکر می کنم خروجی این جلسات منجر به گزارش خوبی شود که این نماینده به کمیته توسعه فیفا ارسال خواهد کرد. البته پس از ارسال و تایید گزارش بازهم هماهنگی هایی را باید برای نهایی کردن این پروژه و تخصیص اعتبار خرید تجهیزات انجام دهیم.
دکتر هراتیان در پایان افزود: نماینده فیفا نسبت به موقعیت مکانی ساختمان ایفمارک بسیار متعجب بود و اذهان می کرد که نزدیک بودن این مرکز به پنج زمین فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین سه هتل بهترین محل از نظر ارزآوری و درآمدزایی در داخل کشور و در منطقه خواهد بود. به هر حال از اهداف فیفا این است که به وسیله پروژه ایفمارک نه تنها به رشته فوتبال بلکه به سایر رشته ها و حتی عموم جامعه هم خدمت رسانی کند و بطورکلی ارتقا سطح سلامت جوامع از اهداف اصلی توسعه ای فیفا است.

604/601

کد خبر: 586092

وب گردی

وب گردی