چهار دروازه بان در تمرین سرخ پوشان

تمرین امروز پرسپولیس با حضور سرپرست این باشگاه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، تمرین امروز پرسپولیس راس ساعت 11 در زمین شماره دو آزادی آغاز شد.

* طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین حاضر شد و چند دقیقه ای با کادر فنی و بازیکنان صحبت کرد.

* علی اکبر طاهری چند دقیقه به صورت اختصاصی با سوشا مکانی صحبت کرد که البته مصطفی قنبرپور هم در این جلسه سرپایی حضور داشت و در این میان نکاتی را به سوشا یادآور شد.

*الکساندر لوبانف دروازه بان تیم پرسپولیس که دیروز وارد تهران شد در تمرینات امروز حضور داشت و پرسپولیس امروز با 4 دروازه بان تمرین کرد.

*کریم باقری و مصطفی قنبرپور در تمرینات امروز حضور داشتند که کریم باقری همراه بقیه بازیکنان به دویدن و کار با توپ پرداخت.

*بازیکنان از ساعت 11:30 زیر نظر مارکو با دویدن نرم و استارت های کوتاه، دور زدن موانع تمرینات خود را شروع کردند.

*ایگور پانادیچ در ضلع جنوبی ورزشگاه دروازه بانان تیم پرسپولیس را گرم کرد و سپس با شوت از فاصله نزدیک به سمت راست و چپ دروازه تمرینات را پیگیری کرد.

*پیست اتومبیلرانی امروز نیز سروصدای زیادی به راه انداخته بود.

*تعدادی از کارگران و باغبانانی که در مجموعه آزادی حضور داشتند قبل از شروع تمرین با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش کردند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.

*کار با توپ، آقا وسط و کارهای ترکیبی و تاکتیکی مرحله بعدی تمرینات بود.

*تعدادی از ورزشکاران دوچرخه سوار که در کمپ تیم ملی حضور داشتند از ضلع شمالی ورزشگاه و از پشت درب نرده ای شاهد تمرینات تیم پرسپولیس بودند.

*محمد انصاری که چند روزی به خاطر مصدومیت به طور اختصاصی در تمرینات شرکت داشت امروز در تمرینات گروهی و کار با توپ شرکت کرد.

*با حضور سوشا مکانی، ایگور پانادیچ مربی دروازه بانان پرسپولیس روحیه خوبی گرفته و با دروازه بانان به خوش و بش و شوخی پرداخت.

*برانکو ایوانکوویچ چند دقیقه ای با آنالیزور تیم صحبت کرد و نکاتی را که در دفتر خود یادداشت کرده بود با او در میان گذاشت.

* تمرین فردا پرسپولیس ساعت 15 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

604/601

کد خبر: 586420

وب گردی

وب گردی