حاشیه های اولین روز جشنواره فیلم فجر/ازمشکلات سیستم صوتی تا حواشی «گیتا»

جشنواره فیلم فجر در روز اول بدون حاشیه نبود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، اولین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بدون حاشیه نبود، اما شاید مهمترین حاشیه ای که در کاخ جشنواره در روز اول وجود داشت را بتوان به تاخیر یک ساعته اکران فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی اختصاص داد، این فیلم قرار بود ساعت 6:30 به نمایش در آید، اما اعلام شد که این فیلم به دلیل نقص فنی با تاخیر اکران می شود که در نهایت «گیتا» با یک ساعت تاخیر به نمایس در آمد و همین تاخیر باعث شد که دو فیلم بعدی هم با تاخیر اکران شوند.

* یکی از تفاوت های جشنواره فیلم فجر امسال با جشنواره های گذشته، نصب گیت هایی در ورودیهای اصلی سالن است که هنگام ورود باید محتویات همراه افراد بررسی شود.

* سیستم صوتی سالن همایش های برج میلاد همچون سال های گذشته با مشکلاتی همراه است این مساله به خصوص در هنگام نمایش فیلم «برداشت دوم از قضیه اول» به کارگردانی پویان باقرزاده بسیار آزار دهنده بود.

* اشکالاتی که در صدای فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعو مددی در هنگام نمایش پیش آمد از دیگر حاشیه های شب اول جشنواره فیلم در برج میلاد بود، صدای این فیلم به دفعات قطع شد که گفته می شود به خاطر نسخه بی کیفیت فیلم این اتفاق افتاده است.

* نداشتن سخنرانی بازیگران و عوامل فیلم ها روی صحنه سالن همایش های برج میلاد از دیگر تفاوت های جشنواره سی و چهارمین با سال گذشته است.

* حضور مجری در سالن و هماهنگی برای سخنرانی های پیش از اکران از دیگر مواردی است که امسال از آن خبری نیست.

* استقبال کم هنرمندان و منتقدان در هنگام نمایش فیلم مستند «اهالی خیابان یک طرفه» و «برداشت دوم از قضیه اول» از دیگر مواردی بود که می توان به آن اشاره کرد.

* حضور ابراهیم حاتمی کیا در هنگام اکران فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی و با بازی مریلا زارعی و حمیدرضا آذرنگ از نکات بارز روز اول جشنواره در برج میلاد بود.

* کاخ جشنواره در روز اول شاهد حضور هنرمندانی چون کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، فرزاد موتمن، علیرضا زرین دست، مریلا زارعی، رویا نونهالی، رضا مقصودی، میلاد کی مرام و سروش صحت بود.

503502

کد خبر: 587196

وب گردی

وب گردی