مانچینی: بازیکنانم مرا سرافکنده کردند

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان در واکنش به تساوی خارج از خانه تیمش برابر هلاس ورونا گفت که از عملکرد شاگردانش در این بازی مأیوس شده است.

به گزارش ایسکانیوز، روبرتو مانچینی پس از تساوی 3 بر 3 امروز (یکشنبه) تیمش در خانه هلاس ورونا در هفته بیست‌و‌چهارم سری A که مانع صعود اینتر به رده سوم جدول رقابت‌ها شد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: عملکرد تیم مرا سرافکنده کرد. ما دو امتیاز از دست دادیم و اوضاع‌مان می‌توانست از این هم بدتر باشد چون در آخرین دقیقه بازی ممکن بود گل چهارم را هم دریافت کنیم. متأسفانه ما از روی ضربات شروع مجدد سه گل خوردیم. در بازی برابر میلان هم چنین گل‌هایی خوردیم پس باید تمرینات‌مان را در این بخش افزایش دهیم.

وی ادامه داد: نمی‌گویم که اینتر بی‌انگیزه بازی کرد. ما از روی سه توپ مُرده گل خوردیم و باید بیش از اینها مراقب باشیم هرچند تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم باانگیزه بودیم. بعد از این هم به جنگیدن ادامه خواهیم داد و امیدوارم چند پیروزی متوالی کسب کنیم.

فلیپه ملو، هافبک دفاعی برزیلی اینتر در جریان بازی کارت زرد گرفت و سه اخطاره شد تا از بازی بعدی تیمش برابر فیورنتینا که بازی سختی هم برای نراتزوری محسوب می‌شود، محروم شود. مانچینی اما قبل از اینکه تیمش به خاطر اخراج ملو 10 نفره شود احساس خطر کرد و او را از میدان بیرون آورد.

مانچو در این باره گفت: ملو را بیرون کشیدم چون نگه داشتنش در زمین بازی کاری خطرناک بود به خاطر اینکه کاری رسوا کننده انجام داده است. فلیپه مرتکب خطا شد و به نظر من اگر در زمین می‌ماند ممکن بود دوباره مرتکب خطایی شود که به او اجازه ندهد تا پایان بازی در میدان بماند.

سرمربی اینتر درباره عملکرد مائورو ایکاردی که گل دوم این تیم را به ثمر رساند گفت: ایکاردی کارش را خوب انجام می‌دهد. هرچند نتیجه بازی ممکن است که دیدگاه‌ها را درباره نحوه بازی اینتر تحت تأثیر قرار دهد.

601/601

کد خبر: 588511

وب گردی

وب گردی