عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگاپور، با اشاره به سفر هیأت پارلمانی سنگاپور به دو شهر گردشگری اصفهان و کاشان، گفت:‌ این هیأت همچنین فردا در صحن علنی مجلس حضور پیدا می‌کند.
به گزارش ایسکانیوز؛ حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سفر حلیمه یعقوب، رئیس و سه تن از نمایندگان مجلس سنگاپور به تهران، گفت: این هیأت پارلمانی نیمه شب روز گذشته از فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

نماینده مردم شهریار و رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی، در تشریح برنامه‌های سفر هیأت پارلمانی سنگاپور به ایران، افزود‌: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است که رئیس و نمایندگان مجلس سنگاپور ظهر امروز با دکتر علی لاریجانی دیدار می‌کنند، همچنین کنفرانس خبری با حضور رؤسای مجالس ایران و سنگاپور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیدار فردای رئیس مجلس و هیأت پارلمانی سنگاپور با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، تصریح کرد: همچنین این هیأت پارلمانی فردا(یکشنبه 18 خرداد) به عنوان میهمان ویژه در صحن علنی مجلس حضور پیدا می‌کنند.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگاپور، از سفر هیأت پارلمانی سنگاپور به اصفهان و کاشان خبر داد و گفت: قرار است این هیأت با سفر به برخی از مناطق گردشگری، از این مناطق بازدید کنند.
کد خبر: 5925

وب گردی

وب گردی