لمپارد: فکر می‌کنم چلسی به دنبال تغییر هسته قدیمی خود است

هافبک پیشین چلسی اعلام کرد که از پیوستن کاپیتان آبی‌پوشان لندنی به نیویورک‌سیتی استقبال می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، فرانک لمپارد در خصوص جان تری که قرارداد فعلی‌اش با چلسی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و هنوز پیشنهادی به وی برای تمدید قرارداد نشده، در گفت‌و‌گو با مجله بریتانیایی «شورت لیست» اظهار داشت: جان بهترین مدافعی بوده که من تاکنون در کنارش بازی کرده‌ام. بازی در کنار او خیلی راحت است. از این‌رو اگر چلسی به تری اجازه رفتن بدهد، حاضرم بلیت هواپیمایش را بخرم تا او به ما در نیویورک‌سیتی ملحق شود.

لمپارد که در سال 2014 در پی تمدید نشدن قراردادش به حضور 13 ساله‌ خود در این تیم لندنی پایان داد و به نیویورک‌سیتی در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) ملحق شد، تأکید کرد: البته دوست دارم چلسی پیشنهاد تمدید قرارداد به تری بدهد. فکر می‌کنم خودِ او هم علاقه‌مند به تمدید قراردادش است و به اعتقاد من هنوز هم می‌تواند در چلسی بماند.

وی افزود: درست است که تری دوست صمیمی من است، ولی از جنبه فوتبالی و کارهایی که او در زمین و در بازی‌های بزرگ و مهم در این فصل کرده، به نظرم او بهترین مدافع امسال است. جان تری آقای چلسی است. او از آن دسته بازیکنانی است که چلسی به آن نیاز دارد.

لمپارد 35 ساله در ادامه صحبت‌هایش گفت: فکر می‌کنم چلسی به دنبال تغییر هسته قدیمی خود است؛ کاری که با من شد، بعد اشلی کول و سپس دیدیه دروگبا و بعدش هم پتر چک رفتنی شد. جان هم آخرین بازمانده از نسل ماست. البته چلسی تصمیم اشتباهی نخواهد گرفت، ولی اگر من جای سران باشگاه بودم، جان را نگه می‌داشتم.

604/601

کد خبر: 599971

وب گردی

وب گردی