هلال احمر بیماران کشورهای منطقه را پذیرش می کند/ 3بیماری در اولویت

رئیس مجتمع دارویی - درمانی هلال احمر با اشاره به زیرساخت‌های مناسب این مجتمع در حوزه درمان بیماری‌های چشم، پوست و درمان ناباروری، گفت: پذیرش بیماران خارجی در این سه حوزه با اولویت بیشتری در این مجتمع دنبال می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا دکتر حمید چوبینه با اشاره به این‌که توسعه توریسم درمانی یکی از حوزه‌های مهم مورد توجه است، گفت: با توجه به ظرفیت و زیرساخت‌های مناسب جمعیت هلال‌احمر و استقرار دبیرخانه توریسم درمانی در مجتمع دارویی- درمانی هلال، برای پذیرش بیمار از کشورهای منطقه اعلام آمادگی کرده‌ایم که در این زمینه نمایندگانی از کشورهای تاجیکستان و ازبکستان برای توسعه روابط توریسم درمانی بازدیدی از مجتمع دارویی- درمانی داشته‌اند.

او افزود: علاوه بر قابلیت پذیرش بیماران خارجی در مجتمع دارویی- درمانی هلال، می‌توانیم در صورت نیاز به کشورهای همسایه و منطقه پزشک متخصص نیز اعزام کنیم.

رئیس مجتمع دارویی- درمانی هلال گفت: همچنین در این مجتمع تفاهم‌نامه‌هایی با بیمارستان‌ نورافشار و برخی بیمارستان‌های خصوصی و دانشگاهی منعقد شده تا در صورت نیاز بیماران خارجی به این مراکز ارجاع داده شوند.

105105

کد خبر: 601206

وب گردی

وب گردی