شادمانه های کامکارها طنین انداز برج میلاد در هشتمین روز جشنواره

گروه کامکارها  با شادمانه های خود هشتمین روز از سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در هشتمین روز از سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گروه کامکارها با جرای شادمانه ها در دو سانس 18:15 و 21 در برج میلاد برنامه خود را به روی صحنه بردند.
در ادامه اجرای این روز, انزو فاواتا با موسیقی جز ایتالیا ساعت 18:15 در سالن رودکی برنامه خود را اجرا کرد.
همچنین , بلکه سیسکو از مالی, نوازنده بنام ساز کورا, در ساعت 18:15 در تالار وحدت اجرا داشت.وی که از جوانی نوازندگی را آغاز کرده و ابتدا از نوازندگان آنسامبل سازی مالی بود در سال 1981 در کنار تومانی دیابته نواخت و در سال 2000 به تریوی منده تبولو پیوست.
آلبوم تومارو را در سال 2005با همراهی نوازندگان مشهور مالی همچون تومانی دیابته و فنگا دیاوارا, نوازنده ویولنسل آنسامبل ملی سازی مالی منتشر کرد. دیگر آلبوم او به نام در صلح را نیز در سال 2013 ضبط و منتشر کرد.
آنتونیو ری با اجرای موسیقی فلامنکو(اسپانیا)با همراهی پاکو وگا-آواز خوان, جان فرانسیس کارسلن-سازهای کوبه ای و نوازندگی گیتار خودش, ساعت 21در تالار وحدت برنامه داشت. او در سال 1981 در مادرید و در خانواد ه ای موسیقی دان به دنیا آمد و پدرش تونی ری , خواننده و گیتاریست معروف اسپانیا است و آنتونیو نیز یکی از چهره های شناخته شده ی موسیقی فلامنکو است.
او اصول ریتم و موسیقی و تکنیکهای نوازندگی را از استادژاپنی اش یوکو کوماستسوب آموخت.
نوازندگی او از تکنیکی بسیار بالا و ضرب آهنگی شگفت انگیز برخور دار است.
براساس این گزارش, گروه کوبه ای تهران به سرپرستی حسین رضایی نیا نیز با گروه پنج نفره در ساعت 18:15 در تالار وحدت برنامه خود را اجرا کرد.
همچنین در بخش موسیقی نواحی در این روز گروه مازون از استان مازندران برنامه خود را ساعت 19در فرهنگسرای ارسباران اجرا کرد.
گفتنی است در بخش پاپ نیز محسن یگانه در ساعت 18:15 و احسان خواجه امیری در ساعت 21در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برنامه های خود را اجرا کردند.

502502

کد خبر: 601223

وب گردی

وب گردی