شالکه 04 - شاختار دونتسک؛ جنگ معندچیان و مردان گودال در گلزنکرشن+ عکس

دیدار برگشت  شالکه 04 و شاختار دونتسک امشب (6 اسفندماه) در ورزشگاه فلتینس آرنا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، شالکه 04 آلمان و شاختار دونتسک اوکراین در چهارچوب دوره برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب به مصاف یکدیگر می روند. این در حالی است که بازی رفت این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شالکه 04 ؛ در اندیشه ای صعودی راحت در خانه
آندره برایتنرایتر و شاگردانش که در این هفته از بوندسلیگا در خانه مقابل اشتوتگارت متوقف شد، حال در اندیشه ی آن هستند که با تاکتیک های مؤثر در بازی حساس خود مقابل شاختار موفق به کسب پیروزی شوند. حال باید دید تیم شالکه که امشب از حمایت هوادارانش نیز برخوردار هست می تواند در وقت معمول بازی نتیجه ی این دیدار را به نفع خود رقم بزند یا شرایط دیگری در این بازی برای آنها اتفاق می افتد!!

شاختار دونتسک؛ جبران نتایج ضعیف خارج از خانه
تیم شاختار دونتسک که با حذف از مسابقات لیگ قهرمانان به دور حذفی لیگ اروپای 2016 رسیده است در دور گروهی لیگ قهرمانان در تمامی مسابقات خارج از خانه متحمل شکست شده است. باید دید شاگردان میرکا لوچسکو که نمایش ضعیفی در خارج از خانه از خود به نمایش گذاشته اند، امشب در ورزشگاه خانگی شالکه چه تدبیری را برای پوشش این ضعف و صعود به مرحله ی بعدی مسابقات ارائه می کنند.

تقابل های قبلی دو تیم:
این دو تیم سه بار با یکدیگر مسابقه داده اند که در سال 2005 در دیداری رفت و برگشت شاختار در خانه مقابل شالکه با نتیجه 1-1 متوقف شد و در بازی برگشت توانست 0-1 این تیم را در خانه شکست دهد.
در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا نیز شاختار با نتیجه ی 0-0 تیم شالکه را متوقف کرد.


غایبان دو تیم در این دیدار:

شالکه در این دیدار کاپیتان اول خود بندیک هوودس ، مارکو هوگر ، آتسوتو اوشیدا و اریک ماکسیم چوپو موتینگ را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

تیم شاختار ویتالی ویتسنتس را به خاطر مصدومیت و اولکساندر کوخر را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: شالکه 04 2- شاختار دونتسک 0

ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 603025

وب گردی

وب گردی