نگاهی به پیش بازی ساوتهمپتون - چلسی+ عکس

ساوتهمپتون و چلسی، امروز (8 اسفندماه) در ورزشگاه سنت ماری شهر ساوتهمپتون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، چلسی در حالی پا به این دیدار خارج از خانه خواهد گذاشت که صحبت از حضور آنتونیو کونته در تیم به شدت شنیده می‌شود.

ساوتهمپتون و تلاش برای بهبود شرایط در جدول
شاگردان دی بوئر با کسب 40 امتیاز از 26 بازی، در رده ی ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند و امیدوارند تا پایان فصل بتوانند شرایط را بهبود بخشیده و برای سهمیه خواهند جنگید. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. حال آنها باید به مصاف چلسی بروند که در 5 تقابل اخیر، نتایج تقریبا مساوی بوده است. در این 5 بای،‌2 پیروزی برای چلسی،‌2 تساوی و 1 پیروزی برای ساوتهمپتون به ثبت رسیده است. جی رودریگز و فلورین گاردوس به تمرینات تیمشان بازگشته اند و آماده اند در این بازی به میدان بروند.

چلسی؛ بازگشت تری به ترکیب اصلی
شاگردان گاس هیدینک با کسب 33 امتیاز از 26 بازی در رده ی دوازدهم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 پیروزی،‌2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. چلسی فصل پرفراز و نشیبی را تا به اینجای کار سپری کرده هنوز هم نتوانسته به ثباتی در نتایجش برسد. گفته می‌شود در پایان فصل کونته هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت و باید دید این شایعه روی عملکرد امروز بازیکنان چلسی موثر خواهد بود یا نه. جان تری، کاپیتان چلسی پس از غیبت مقابل پاری سن ژرمن و منچسترسیتی،‌امیدوار است در این بازی بتواند تیمش را همراهی کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 603356

وب گردی

وب گردی