14 میلیون نفر برای خرید شیائومی Mi 5 ثبت نام کرده‌اند

شرکت شیائومی هفته‌ی گذشته و در رویداد کنفرانس جهانی موبایل، از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. گوشی شیائومی Mi 5 قرار است از امروز در چین عرضه شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، این عدد رکورد جدیدی برای شرکت شیائومی محسوب می‌شود. ثبت نام 14 میلیونی برای خرید شیائومی Mi 5 تنها در مدت یک هفته انجام شده است. این گوشی قرار است 300 دلار قیمت داشته باشد و این قیمت کم در ثبت نام زیادش مطمئنا نقش زیادی داشته است.

قرار است فروش گوشی شیائومی Mi 5 از امروز ده صبح به وقت چین شروع شود. شیائومی این گوشی را فعلا فقط به رنگ سفید و در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌کند. زمان عرضه‌ی مدل‌های دیگر این گوشی، مثل مدلی که پشت‌اش سرامیکی است مشخص نیست.

هنوز معلوم نیست که چه تعداد از کسانی که برای خرید یک شیائومی Mi 5 ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند این گوشی را دریافت کنند. تولید 14 میلیون گوشی برای بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا هم موضوعی غیرممکن به نظر می‌رسد.

گوشی شیائومی از قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی تولید شده‌ی فعلی است و حتی قدرتی بیشتر از گلکسی S7 و ال‌جی G5 دارد. این گوشی از یکپردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 820 و سه گیگابایت حافظه‌ی اصلی (RAM) بهره می‌برد. مدل سرامیکی شیائومی Mi 5 قرار است چهار گیگابایت رم داشته باشد.

20103

کد خبر: 604277

وب گردی

وب گردی