پاکدامن : هدفشان شکست تیم دانشگاه آزاد اسلامی است اما موفق نمی شوند

بازیکن ملی پوش تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هرسال کلیه ی تیم ها برای شکست تیم ما می آیند اما ما با تلاش و کوشش نمی گذاریم به هدفشان برسند.

علی پاکدامن در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص قهرمانیشان دریازدهمین دوره لیگ شمشیربازی اینگونه گفت:لیگ ما هرسال شرایط خاص خودش را دارد،کلیه ی تیم ها برای شکست ما می آیند همه ی بازیکنان ملی پوش نمی توانند در تیم دانشگاه آزاد اسلامی حضور پیدا کنند پس آن دسته از بازیکنان ملی پوش که در دیگر تیم ها قرار دارند انگیزه بسیار زیادی برای شکست تیم دانشگاه آزاد اسلامی دارند.اما باز با این حال ما توانستیم تیم را سربلند و پیروز از این دوره مسابقات لیگ بیرون بیاوریم.ناگفته نماند که سه سال است پشت سر هم قهرمان می شویم اما سطح این مسابقات نسبت به مسابقات لیگ های چند سال گذشته بسیار دشوار تر و سخت تر بود چون همه ی بازیکنانی که در این دوره لیگ شرکت کرده بودند هدفشان قهرمانی و به زمین زدن تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی بود اما ما نگذاشتیم که به هدفشان برسند و امسال باز هم دانشگاه آزاد را پیروز و سربلند از زمین بیرون آوردیم.

وی درخصوص سطح لیگ خاطرنشان کرد:سطح لیگ بسیار بالاتر و فراتر از تصورات ما بود.

بازیکن ملی پوش تیم شمشیر بازی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص قضاوت داوری ها گفت:داوری ها بسیار عالی بود اما این را همه می دانیم که در کلیه ی رشته ها اشتباه داورها وجود دارد چه در فوتبال و چه در شمشیربازی پس اگر هم اشتباهات کوچکی از سوی داورها دیدیم باید چشم ببندیم و به راهمان ادامه بدیم.

علی پاکدامن در مورد سخت ترین حریفشان در لیگ گفت:تیم بانک سرمایه بود که بسیار تیم سرسختی بود اما با این حال باز هم توانستیم با تلاش و کوشش شکستشان بدهیم و در این سال هم قهرمان لیگ باشیم.

وی درخصوص حمایت ها و امکانات دانشگاه ازاد اسلامی برای کمک کردن در قهرمان شدن تیم اینگونه اظهار کرد:باشگاه دانشگاه آزاد از یک تیم بسیار حرفه ای تشکیل شده است که مدیریت بسیار حرفه ای دارند تیم اقای دادگان چون ورزشکار بودند ورزشکار ها را درک میکنند.

وی در صحبت های پایانی گفتک من تشکر می کنم از کادر فنی که حمایت های لازم را به تیم کردند و تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی را سربلند نگه داشتند.

605/602

کد خبر: 605397

وب گردی

وب گردی