ویلیان: چلسی توانایی قهرمانی در اروپا را دارد

ستاره برزیلی تیم فوتبال چلسی انگلستان می گوید، این تیم لندنی توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد ولی آنها تنها به دیدار برابر پاریس فکر می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، چلسی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا باید به دیدار پاری سن ژرمن برود. دیداری که در صورت برد یک بر صفر چلسی نیز باعث صعود این تیم لندنی خواهد شد.

ویلیان که از سوی یوفا در تیم برتر مرحله گروهی قرار گرفته،‌ حال عنوان کرد که تیمش توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد.

او گفت: فکر می‌کنم می‌توانیم قهرمان شویم. کار سختی خواهیم داشت زیرا تیم‌های خوبی در مسابقات هستند. باید به چهارشنبه شب فکر کنیم و قدم به قدم تا فینال پیش برویم. در چلسی همیشه فشار برای قهرمانی وجود دارد و ما از آن مطلع هستیم. باید روی این بازی تمرکز کنیم. کسب جام برای گاس یک اتفاق بزرگ و فوق‌العاده است. بنابراین ما سعی می‌کنیم در فصل آخر مربی‌گری‌اش برایش یک جام کسب کنیم. این بزرگترین بازی فصلمان است و همه این را می‌دانیم. باید سعی کنیم کیفیت‌مان را نشان دهیم. کار سختی پیش رو خواهیم داشت. ولی فکر می‌کنم می‌توانیم پیروز شویم. در این میان من سعی می‌کنم قوی‌تر و باانگیزه‌تر از قبل به گل‌زنی بپردازم تا تیم‌مان به نوار پیروزی‌های خود بازگردد و از این بحران نجات یابد.

او در ادامه گفت: من در یک باشگاه بزرگ و در برترین لیگ جهان بازی می کنم. بازی کردن در چلسی مثل یک رویا است. از زمانی که به چلسی آمده‌ام سعی کرده‌ام در هر بازی بهتر شوم و تا به حال این اتفاق افتاده است و من همین مسیر را ادامه خواهم داد. درباره بازی حساس با پاریس باید بگویم که ما در خانه بازی می‌کنیم و اعتماد به نفس بیشتری داریم. آن‌ها مالکیت توپ را می‌خواهند اما ما باید آن‌ها را پرس کنیم. کار سختی است، اما فکر می‌کنم ما صعود خواهیم کرد. تنها به دیدار فکر می‌کنیم و فکر می‌کنم همه هواداران چلسی از ما انتظار جام و قهرمانی دارند و خوشحال می‌شویم اگر هیدینک را با جام همراهی کنیم.

دیدار رفت دو تیم هر طور که بود در پایان با نتیجه 2-1 به سود پاریسی‌ها به پایان رسید. دیداری که برای پاریس ایبرا و کاوانی و برای چلسی اوبی میکل گل‌زنی کردند. در سال 2014 بازی رفت دو تیم در پاریس با نتیجه 3-1 به سود پی اس جی به پایان رسید ولی در بازی برگشت چلسی با دو گل به دور بعد رفت. پارسال نیز باز هم بازی آن‌ها پر از اتفاقات جذاب بود. این بار بازی رفت در پاریس با نتیجه 1-1 و بازی برگشت با اخراج ایبرا 2-2 تمام شد و پاریسی ها به دور بعد صعود کردند.

601/601

کد خبر: 606344

وب گردی

وب گردی