قلعه نویی:محرومیت پرشورها،تنبیه فوتبال است

سرمربی تراکتورسازی گفت:محرومیت تراکتوری ها از حضور در استادیوم تنبیه فوتبال است نه تراکتور.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان درباره محرومیت هواداران تراکتورسازی اظهار داشت: مردم آذربایجان همیشه نماد غرور بودند. اینکه آنها را محروم کنیم کار خوبی نیست. باید به دنبال فیرپلی باشیم. فولادی ها از ما خواستند ساعت بازی را تغییر دهیم و ما هم انجام دادیم. چون برد و باخت ها می آیند و می روند و اخلاقیات باقی می ماند.

وی ادامه داد: من و عباسی از طرف هواداران مورد لطف قرار گرفتیم. نمی دانم چرا تماشاگران را محروم کردند. بچه های ما در حال حاضر کمی خسته هستند. از طرفی فولاد به شرایط آرمانی بازگشته است. بچه های تیم ما هنوز در فضای لیگ قهرمانان آسیا و بازی با پرسپولیس هستند. بازی های گذشته را ولی سعی کردیم به فراموشی بسپاریم. به بچه ها گفتم اگر سپاهان را ببرید حکم یک کلید را برای شما دارد. انشاالله اگر بازی فردا را ببریم در جدول شرایط مان بهتر می شود.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی می کنند. افرادی بودند که علیه سربازهای ما کار می کردند اما همه دیدند امثال بختیار چقدر حاضرند جان خود را برای تراکتور بدهند. ما بازی به بازی بهتر می شویم. نبود بازیکنان محروم و مصدوم به ما لطمه خواهد زد اما سعی می کنیم با بازیکنان جایگزین جای آنها را پر کنیم.

وی همچنین گفت: اینکه چهار هفته تیم شما پشت سر هم روی اشتباهات فردی برد را از دست دهد برای سرمربی تیم سخت است. من روزهای خوبی را برای تراکتور و فوتبال آذربایجان متصور هستم.

به گزارش کاپ،وی افزود: همه اگر همدل باشند موفقیت حاصل می شود. در این بین من کمترین سهم را دارم. اما مجموعه تراکتور در حال تلاش است تا هواداران را خوشحال کند. در آسیا هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. باید حداقل چهار امتیاز دیگر کسب کنیم. بازی با تیم هایی مثل فولاد کمی سخت است و باید مراقب باشیم.

سرمربی تراکتور درباره عدم حضور تماشاگران تراکتور در بازی فردا گفت: تراکتوری ها معروفند به پرشور. عدم حضور آنها روی کار ما تاثیر می گذارد. محرومیت تراکتوری ها از حضور در استادیوم تنبیه فوتبال است نه تراکتور. از زمانی که به تراکتور آمده ام نه یک دقیقه استراحت کردم و نه یک جلسه غیبت. همیشه این را سرلوحه کار خودم قرار دادم که با تمام توان در خدمت تیمم باشم. انشاالله به لطف خدا و اهل بیت در انتهای کار موفق شویم و وقتی به آنها نگاه می کنیم شرمنده نشویم. آدم باید جلوی خودش و خدای خودش روسفید باشد بقیه مهم نیستند.

قلعه نویی درباره ادامه همکاری اش با تراکتورسازی اذعان داشت: ما فعلا تمرکزمان روی بازی های تراکتور در لیگ قهرمانان آسیاست. درباره فصل بعد خیلی زود است که تصمیم بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: از بچه ها خواستم بازی های قبل را فرموش کنند. نقطه قوت تیم فولاد سرمربی اش است. آنها بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارند. همان طور که گفتم علی رغم آنفلوانزای شدید که داشتم تمرینات تراکتور را از دست ندادم.

وی درباره فوتبال روی زمین تراکتور در مقابل الجزیره و پرسپولیس بیان داشت: به بازی با پدیده نگاه نکنید که به خاطر شرایط آب و هوایی به بازی روی هوا روی آوردیم. من همواره دوست داشتم روی زمین فوتبال بازی کنم. علی پروین هیچ کلاسی نرفت اما بیست و اندی جام گرفت. اگر به تمرینات مان سر بزنید می بینید که اکثر تمرینات کار بر روی زمین است. شرایط بازی طوری رقم می خورد که گاهی اوقات از روی هوا باید به گل رسید. سال دوم که در سپاهان بودم بهترین تیم تاریخ لیگ ایران بود. بیشترین گل را زدیم و انواع آمارها را به خودمان اختصاص دادیم.

604/602

کد خبر: 606650

وب گردی

وب گردی