قشقاوی :   فرودگاه امام خمینی ظرفیت صدور بیش از 500 ویزا در شبانه روز دارد

معاون کنسولی، امورمجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با اشاره به صدور بیش از 80 هزار ویزای فرودگاهی در سال 94 گفت:‌ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ظرفیت صدور بیش از 500 ویزا در شبانه روز را دارد.

به گزارش ایسکانیوزبه نقل از ایسنا ،حسن قشقاوی درباره‌ ظرفیت روزانه صدور ویزای فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت صدور بیش از 500 ویزای فرودگاهی در شبانه روز در فرودگاه امام خمینی وجود دارد.

وی با اشاره به آمادگی واحد صدور ویزای فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز خاطرنشان کرد: با وجود این‌که بر اساس آمار موجود در سال‌های قبل، معمولا آمار مسافران خارجی ورودی به کشور در ایام تعطیلات نوروز کاهش می‌یابد، ما در صدور ویزای فرودگاه امام (ره) در شیفت‌های کامل آمادگی لازم را برای صدور ویزا برای کشورهای مختلف به جز چند کشور اعلام شده در اسرع وقت و به صورت شبانه‌روزی دارد.

وی همچنین به تعداد ویزاهای فرودگاهی صادر نشده در سال 94 اشاره کرد و با بیان این‌که «در سال 94 بیش از 82 هزار ویزا صادر شده است» گفت: در سال 92 تعداد 45 هزار ویزا و در سال 93 تعداد 62 هزار ویزای فرودگاهی در فرودگاه‌های کشور صادر شده است.

203

کد خبر: 618982

وب گردی

وب گردی