در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مامور ناجا به شهادت رسیدند/  جزییاتی از شهادت سه مامور انتظامی در کازرون

در دو عملیات جداگانه برای دستگیری افراد شرور در منطقه ایرانشهر و کازرون ۴ مامور ناجا به شهادت رسیدند و یک مامور دیگر زخمی شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از نسیم در نخستین حادثه که در شهرستان ایرانشهر رخ داد ستوان یکم تقی زاده رئیس اداره جرایم جنایی پلیس ایرانشهر حین دستگیری یکی از اشرار منطقه ضمن به هلاکت رساندن این فرد به شهادت رسید.

مرد شرور جزو اشرار منطقه و قاتل معلم ایرانشهری بود.

در حادثه‌ای دیگر در بعدازظهر روز پنجشنبه 12 فروردین، فردی که به اتهام قاچاق مواد مخدر توسط پلیس در کازرون دستگیر شده و تحت بازجویی بود، با استفاده از سلاح یکی از ماموران، به نیروهای پلیس حمله و سه نفر را شهید و یک نفر را مجروح کرد.

طی این حادثه که در کلانتری 11 محمدی کازرون رخ داد، سروان یوسف فرهادی، ستوان‌یکم عباسی و ستوان سوم سلمان عایدی به شهادت رسیدند.

متهم توسط ماموران به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شده است.

حجت‌الاسلام لطفی، دادستان شهرستان کازرون نیز این خبر را تایید کرد.

جزییات بیشتر از شهادت سه مامور انتظامی در کازرون

ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون با تایید خبر شهادت سه مامور نیروی انتظامی این شهرستان گفت: در جریان تیراندازی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان کازرون، سروان یوسف فرهادی، ستوان یکم عباسی و ستوان سوم سلمان عایدی سه مامور انتظامی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین لطفی دادستان شهرستان کازرون در این رابطه گفت: در یک حادثه که بعداز ظهر پنجشنبه رخ داد، سه مامور نیروی انتظامی در یکی از کلانتری های کازرون به شهادت رسیدند و یکی از آنها نیز به شدت مجروح شد.

او ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان یک قاچاقچی سابقه دار را در حالی که مقادیری هروئین به همراه داشت، روز گذشته در این شهرستان بازداشت کردند.

دادستان کازرون گفت: این قاچاقچی مواد مخدر پس از انتقال به کلانتری در یک موقعیت مناسب اقدام به برداشتن اسلحه ماموران کرده و ماموران حاضر در کلانتری را به رگبار بست.

او گفت: در این ماجرا سه مامور نیروی انتظامی در همان کلانتری به شهادت رسیده و یکی از آنها نیز که به شدت مجروح شده به بیمارستان منتقل شده است.

حجت الاسلام لطفی با بیان این که این قاچاقچی مواد مخدر اکنون در بازداشت به سر می برد، اظهار داشت: این متهم یکی از قاچاقچیانی بوده که در محاکم قضایی نیز محکوم بوده است.

105105

کد خبر: 620255

وب گردی

وب گردی