رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما: اصفهان بدهی هایش را پرداخت نمی کند

غلامرضا موسوی می‌گوید نه تنها طلب سه سال پیش تهیه‌کنندگان سینما ازسوی وزارت کشور پرداخت نشده است بلکه استان اصفهان هزینه نمایش فیلم‌ها در سال 94 را نیز پرداخت نکرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا، غلامرضا موسوی با اعلام این مطلب، افزود: در جریان سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، تعدادی از فیلم‌ها براساس قراردادی که بسته شد در برخی از استان‌ها به نمایش درآمد.

رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما ادامه داد: در استان اصفهان 24 فیلم، شیراز 11 فیلم، در زاهدان 7 فیلم و در مشهد 10 فیلم به نمایش درآمد و قرار بود که براساس قراردادی که با اداره کل ارشاد هر استان منعقد شده هزینه نمایش فیلم‌ها در استان‌ها پرداخت شود.

موسوی با تاکید بر اینکه تمام استان‌ها هزینه‌های مربوطه را پرداخت کرده‌اند؛ افزود: متاسفانه باوجود گذشته بیش از 2 ماه از پایان جشنواره؛ استان اصفهان هزینه نمایش فیلمها را پرداخت نکرده است و دوستانی هم که ضمانت کرده بودند تا این هزینه پرداخت شود؛ هنوز کاری نکرده‌اند.

وی افزود: از زمان برگزاری جشنواره سی و دوم فیلم فجر نیز مبلغ 500 میلیون تومان از سوی وزارت کشور باید به تهیه‌کنندگان سینما پرداخت می‌شد که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
503502

کد خبر: 620542

وب گردی

وب گردی