رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد خورموج خبر داد:  28 هکتار از اراضی واحد خورموج زیر کشت محصولات کشاورزی رفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج گفت: 28 هکتار از اراضی واحد خورموج را زیر کشت محصولات کشاورزی قرار داده‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا چمکوری در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بیان کرد: کارهای مختلفی از جمله کارهای فرهنگی سال گذشته توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج برگزار شد که در سال جاری نیز استمرار خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: بخش عمده‌ای از اهدافی که از اول سال تبیین کرده بودیم را تا پایان سال 94 موفق شدیم محقق کنیم.

وی ادامه داد: 60 برنامه فرهنگی توسط دانشگاه اجرا شد که گستره آن‌ها در شهر خورموج بود و با استقبال پرشور نه‌تنها دانشجویان بلکه اقشار مختلف مواجه شد.

چمکوری اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه فرهنگی این واحد در سال گذشته برگزاری کنگره بزرگداشت سردار شهید نادر مهدوی بود که با توجه به ظرفیتی که داشتیم این کنگره را با موفقیت برگزار کردیم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که خانواده‌های ایرانی از آن رنج می‌برند ماهواره‌هاست که این واحد دانشگاهی در اقدامی پسندیده اقدام به برپایی نمایشگاه مضرات ماهواره در سطح شهرستان نمود که مورد استقبال خوب خانواده‌ها قرار گرفت.

چمکوری فراگیر شدن شبکه‌های ماهواره‌ای را یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی عنوان کرد و بیان کرد: کارگاهی در محل دانشگاه برگزار شد که بیش از 100 دانشجو از دانشگاه‌های شهرستان در آن حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی به ویژگی مثبت و منفی ماهواره‌ها اشاره شد که شاید در حد متعارفی برخی از این شبکه‌ها مناسب باشد اما اگر از حد آن بگذرد اثراتی مخرب در پی خواهد داشت.

چمکوری یادآور شد: یکی از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی جذب درآمد غیرشهریه ای است و در این زمینه 28 هکتار از زمین‌های این واحد را به‌صورت اجاره‌ای زیر کشت محصولات کشاورزی قرار داده‌ایم

وی افزود: سال گذشته 6 رشته فنی و مهندسی برای دانشگاه آزاد اسلامی خورموج مصوب کردیم که دو رشته آن در مقطع کارشناسی ارشد است.

چمکوری یادآور شد: در حال حاضر 1200 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج مشغول به تحصیل هستند که 140 دانشجو آن در مقطع تحصیلات تکمیلی و مابقی در مقاطع کاردانی و کارشناسی هستند.

ساخت تابلوی اذن دخول در یکی از صحن‌های حرم امام رضا (ع)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: یکی از کارهای مهم فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خورموج ساخت تابلوی اذن دخول برای یکی از صحن‌های حرم مطهر هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موس الرضا(ع) است که با هماهنگی آستان قدس رضوی، موافقت کمیسیون تخصصی استان توسط دانشجویان این واحد طراحی و در حال ساخت است.

وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که با تولیت آستان قدس رضوی انجام دادیم شاید بتوانیم در سال جاری پس از اتمام این طرح آن را در ورودی یکی از رواق‌ها نصب کنیم.

20101

کد خبر: 621298

وب گردی

وب گردی