امیری: به  رسمیت شناخته شدن  حق انرژی هسته ای ایران  از مهم ترین دستاوردهای مقاومت ملت است

قائم مقام وزارت کشور گفت: بیستم فروردین روز مهمی است که آن را جشن می گیریم ، حاصل 10 سال مقاومت ملت ایران، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و زحمات تیم مذاکره کننده به ویژه شخص رییس جمهوری را یادآوری می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا حسینعلی امیری بیان کرد: ما امروز از همه تجلیل می کنیم اما گاهی به نقش شخص رییس جمهوری از زمانی که دولت را به دست گرفت و همچنین هنگامی که دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسوول پرونده انرژی هسته ای بود کمتر توجه می کنیم.

وی اظهار داشت: این که در دنیا حق انرژی هسته ای جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناخته اند از مهم ترین دستاوردهای مقاومت ملت در 10 سال گذشته است.

قائم مقام وزارت کشور همچنین درباره برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات در 21 استان برای 69 کرسی انجام می شود همه مقدمات آماده و تعرفه ها در حال چاپ شدن است.

امیری اضافه کرد: با وجود این که در انتخاباتی که گذشت بیش از یک هزار و 800 بخشدار، فرماندار و مدیران ستادی وزارت کشور آموزش داده شد، مجددا آموزش ها را برای مرحله دوم در استان ها آغاز کرده ایم.

وی گفت: در 21 استانی که انتخابات مرحله دوم برگزار می شود، همایش های آموزشی و توجیهی در حال برگزاری است، صندوق ها و مهرها آماده است و ان شاءالله مشکل خاصی نخواهیم داشت

203/

کد خبر: 622189

وب گردی

وب گردی