حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:نیروهای مسلح پشتوانه دستگاه دیپلماسی کشور هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیست و چهارمین هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس آجا گفت: اگر امروز دیپلمات ها و مسئولان ما با افتخار در مجامع بین المللی حاضر می شوند و از کشور دفاع می کنند، به دلیل اقتدار نیروهای مسلح می باشد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیست و چهارمین هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس آجا گفت: اگر امروز دیپلمات ها و مسئولان ما با افتخار در مجامع بین المللی حاضر می شوند و از کشور دفاع می کنند، به دلیل اقتدار نیروهای مسلح می باشد.

به گزارش روابط عمومی ارتش ، بیست و چهارمین هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش صبح امروز با حضور تعدادی از غیور مردان پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس با عنوان "تجربه دیروز، تعالی امروز" به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در مرکز همایش های این سازمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام آل هاشم طی سخنانی با تشکر از حضور مستمر پیشکسوتان ارتش در این هم اندیشی که نتایج بسیار مثبتی را به دنبال داشته، سالروز شهادت امیر ولایی ارتش، شهید سپهبد صیاد شیرازی را گرامی داشت و گفت: آنچه امروز صیاد شیرازی را در دل و جان مردم عزیز کرده است، اخلاص، تدین و عشق و علاقه ایشان به ولایت بوده است.

وی در ادامه به 29 فروردین، روز ارتش و گرامیداشت نیروی زمینی قهرمان نیز اشاره کرد و افزود: ارتش در همان روزهای پیروزی انقلاب افتخاری ابدی را برای خود کسب کرد و با پیوستن به مردم، اعتماد بنیانگذار انقلاب اسلامی را جلب کرده و باعث شد که امام خمینی( ره) فرمان به ماندگاری ارتش داده و روزی را نیز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران بنامند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه سخنانش به شناخت دشمن از توانمندی نیروهای مسلح ما اشاره کرد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران که قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را می شناسند در کنار تهاجم های دیگری که در دستور کار خود قرار داده اند مانند هجوم فرهنگی به شکل دیگری از تهاجم نیز روی آورده و آن نشر این تفکر است که ما نیاز به تجهیزات نوین نظامی نداریم و همه چیز را باید از طریق گفتمان و دیپلماسی حل کنیم. اما واقعیت این است که اگر دیپلماتها و مسئولان کشورمان با اقتدر بر سر میز مذاکره با دیگر کشورها می نشینند و حرف حق جمهوری اسلامی ایران را بدون ترس و واهمه بیان می کنند بخشی از آن به دلیل اقتدار نیروهای مسلح ما است و این نیروها همیشه حامی و پشتوانه دستگاه های مختلف کشور از جمله دستگاه دیپلماسی می باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش به سال 1395 که از سوی رهبر معظم انقلاب "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامیده شده اشاره کرد و افزود: باید همه دست به دست هم دهیم و در جهت اجرایی کردن این تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب تلاش نماییم.

شایان ذکر است در این هم اندیشی هر یک از پیشکسوتان دفاع مقدس در رابطه با موضوع همایش که " تجربه دیروز، تعالی امروز" بود با رویکرد هشت سال دفاع مقدس به اظهار نظر پرداختند.

201/201

کد خبر: 624048

وب گردی

وب گردی