یعقوبی: سقوط را قبول کردیم ولی  انگیزه بالایی برای شکست پرسپولیس داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: سقوط را قبول کردیم، اما چیزی که در باور ما نهادینه شده، این است که تیم استقلال اهواز هستیم و همیشه باید تا آخرین دقیقه بجنگیم تا از اعتبارمان دفاع کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، کارون یعقوبی، در مورد وضعیت استقلال اهواز گفت: وضعیت ما خوب است. تمرینات منظمی برگزار می‌کنیم و آماده دیدار مقابل پرسپولیس هستیم.

وی در مورد اینکه آیا سقوط به لیگ دسته اول را پذیرفته‌اند،‌عنوان کرد: سقوط را قبول کردیم، اما چیزی که در باور ما نهادینه شده، این است که تیم استقلال اهواز هستیم و همیشه تا آخرین دقیقه می‌جنگیم تا از اعتبارمان دفاع کنیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در رابطه با اینکه پرسپولیس این هفته‌ها خوب نتیجه می‌گیرد، اظهار داشت: خیلی از تیم‌های دیگر بودند که در نتیجه‌گیری خوب عمل می‌کردند، ولی مقابل ما نتوانستند کیفیت لازم را نشان دهند. استقلال، ذوب‌آهن و... این وضعیت را داشتند. مطمئن باشید این شرایط سخت را برای پرسپولیس هم رقم می‌زنیم.

یعقوبی در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی پرگل پرسپولیس در دربی استرس به بازیکنان تیمش نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: اتفاقا برعکس این مسئله انگیزه بازیکنان ما را بیشتر کرده است تا نشان دهیم چه توانایی بالایی داریم.

وی در رابطه با محل برگزاری دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تمام مسابقات ما در زمین تختی برگزار می‌شود و این دیدار هم همانجا انجام خواهد شد. دلیل موجهی برای تغییر محل بازی وجود ندارد. در سال‌های گذشته هم پرسپولیس و استقلال در تختی بازی کردند و هیچ‌وقت مشکلی از این بابت به‌وجود نیامده است.

مدیرعامل استقلال اهواز در پایان در رابطه با اینکه آیا وضعیت مالی این تیم برای رفتن به اردو فراهم است، گفت:‌ متأسفانه وضعیت مالی ما خوب نیست، ولی سعی می‌کنیم تا پایان فصل کار را به صورتی پیش ببریم که آبروی استان و استقلال اهواز حفظ شود.

604/602

کد خبر: 625956

وب گردی

وب گردی