دبیرکل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی:دبیرخانه هیات موسس و تیم نظارتی با کوله‌باری از تجربه و دانش روز همراه و در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی است

دبیرکل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه رئیس هیات عالی نظارت درمنطقه۳ و جمعی از مسئولین دبیرخانه هیأت عالی نظارت این منطقه طی بازدید یک روزه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اعضای هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد علی نوریان، دبیرکل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با قدردانی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ثمرات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است ولی متناسب با بزرگی این دستآورد بزرگ مورد توجه و قدردانی قرار نمی‌گیرد.
وی با برشمردن خصوصیات جوامع موفق ادامه داد: در جوامع موفق چهار عامل دانشگاه، دولت، رسانه و بخش خصوصی در کنار هم می‌توانند موفقیت یک جامعه را تضمین کنند.
دکتر نوریان افزود: یکی از روشهای تقویت این عوامل تقویت موسسات واسطه پشتیبان است که از شرکت‌های دانش بنیان می‌توان به عنوان یکی از قوی‌ترین موسسات واسطه پشتیبان نام برد.
این مقام مسئول اضافه کرد: ورود حساب شده دانشگاه به طرح‌های صنعتی، در دستور کار قرار دادن راه اندازی دانشگاههای تخصصی، ورود جدی دانشگاه به طرح‌های ویژه و ماندگار، تلاش در جذب دانشجویان خارجی، کاربردی سازی پایان نامه‌های دانشجویی و تعریف موضوعات بر پایه نیاز جامعه می‌تواند در این مهم تأثیر گذار باشد.
لازم به ذکر است در این جلسه دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تبریک ماه رجب و خیرمقدم به حاضرین در جلسه گزارشی از روند فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را ارائه داد.
در پایان این دیدار یکروزه دبیر کل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه از مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بازدید کردند.

20101

کد خبر: 627233

وب گردی

وب گردی