بروسیا دورتموند-اشتوتگارت؛ شانس آخر

دیدار اشتوتگارت و دورتمند عصر امروز (4 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:00 در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اشتوتگارت و دورتمند امروز از هفته ی سی و یکم بوندسلیگای آلمان در حالی به مصاف هم می روند که دورتمند شانس بسیار خفیفی برای قهرمانی در لیگ امسال دارد . به علاوه بازی رفت دو تیم در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با پیروزی 4-1 دورتمند به پایان رسید.

دورتموند هم اکنون با 7 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی اخیر زنبور ها در بونس لیگا و جام حذفی با پیروزی همراه بوده و به بازیابی روحیه بازیکنان پس از حذف دراماتیک از یورولیگ کمک شایانی کرده است. به نظر شاگردان توماس توخل کار آسانی برابر ضعیف ترین خط دفاع بوندسلیگا خواهند داشت، هر چند که بهترین گلزن این فصل زرد ها ،پیرامریک اوبامیانگ، به همراه تیم به اشتوتگارت سفر نکرده اما بازیکنان جانشین تقریبا خلا حضور اوبامیانگ در هفته های اخیر را به خوبی پر کرده اند. با توجه به جدول و بازی های چهار هفته پیشرو، زنبور ها هیچ چاره به جز شکست اشتوگارت وامید به از دست دادن امتیاز توسط مونیخی ها ندارند.در صورت برد باواریایی ها برابر هرتابرلین فارق از سایر نتایج عملا چهارمین قهرمان پیاپی بایرن در بوندسلیگا رقم خواهد خورد و رویای قهرمانی دورتمند درهمین هفته 31 به پایان میرسد.گوندوگان و اوبامیانگ همراه تیم به اشتوتگارت سفر نکرده اند.

اشتوتگارت در جدول با جایگاه پانزدهم اصلا جالب نیست و آنها در نزدیکی منطقه خطر قرار گرفته اند. باخت هفته گذشته آنها برابر اگزبورگ فشار ها را بر یورگن کرامنی افزایش داده اما با توجه به فاصله کم تیم ها در پایین جدول سه امتیاز این دیدار ممکن است باعث صعود حتی 3 پله آنها در جدول شود.

تقابل گذشته ی دو تیم:

پیش از این اشتوتگارت و دورتمند 95 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که 38 پیروزی از آن اشتوتگارت ، 33 پیروزی از آن دورتمند و 24 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است. در مجموع این 95 بازی 161 گل اشتوتگارت به ثمر رسانده و دورتمند موفق به زدن 155 گل شده است.

غایبین دو تیم در این دیدار:
تیم اشتوتگارت دنیل گینزگ ، ژِئوفروی سِری دی ، تیمو بائومگارتی و کوین گروس کروتز بازیکن اسبق دوتمند را به دلیل مصدومیت در اخیتار ندارد.
توخل نیز نِوِن سوبوتیچ ، پیر امریک اوبامیانگ و ایلکای گوندوگان را به دلیل مصدومیت در ترکیب دورتمند در اختیار ندارد.

نکات آماری :

اشتوتگارت در پنچ بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده است.(دو تساوی و سه شکست)
آنها در نه بازی اخیر خود فقط یکبار موفق به شکست حریف شده اند.
از 6 بازی آخر خانگی اشتوتگارت 4 شکست و دو برد حاصل کار مردان کرامنی بوده است.
دورتمند در سال 2016 در هیچ دیداری از بوندسلیگا شکست نخورده اند.
دورتمند در پنچ بازی آخر خود میانگین دو گل زده را به ثبت رسانده اند.
دورتمند در 7 بازی خارج از خانه اخیر خود شکست ناپذیر بوده است.

** پیش بینی سایت هواِسکورد: اشتوتگارت 1 - دورتمند 3

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 627399

وب گردی

وب گردی