رونمایی از 15 محصول جدید/آغاز به کار چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

چهارمین نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاهی ساخت داخل با هدف توسعه فناوری و صادرات با حضور معاون اول رئیس جمهوری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری را در این مراسم که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهوری و تنی چند از مقامات علمی و سیاسی همراهی کردند.
معاون اول رئیس جمهوری همچنین از 15 مدل محصول جدید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی نیز رونمایی شد .
در این دوره از نمایشگاه 330 شرکت دانش بنیان حضور داشته و بیش از 9 هزار مدل محصول عرضه شده است.
در این دور از نمایشگاه محصولات همچون سال گذشته سطح بندی شده و محصولات سطح چهار در این دوره، از حمایت های معاونت علمی ریاست جمهو ری محروم شده اند.
بر اساس این گزارش در سه دوره گذشته دانشگاه های کشور حدود 220 میلیارد تومان از نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاهی خرید داشته اند.
به گزارش ایرنا همچنین قرار است در نمایشگاه امسال از چهار دانشگاه برتر و نیز سه شرکت دانش بنیان برتر تقدیر شود و نیز در تقدیر از شرکت های برتر، تشکل منسجمی از سوی شرکت ها ایجاد خواهد شد تا با رتبه بندی شرکت ها از سوی این تشکل شرکت های برتر معرفی شوند.
امسال نیز مانند سال گذشته برای مراکز خصوصی لیزینگ در نظر گرفته شده است که در این زمینه باید هماهنگی های بین دستگاه های مربوطه با این امر برای انجام هر چه منسجم تر این فرایند انجام شود.
در این دوره، 6 کشور اسلامی همسایه از جمله عراق، افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان از نمایشگاه بازدید خواهند داشت.
نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاه ساخت داخل با هدف توسعه فناوری و صادرات از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران بر پا می شود.
202/201

کد خبر: 627640

وب گردی

وب گردی