سویا-رئال بتیس ؛ لالیگا در تب داربی سویا

دیدار سویا و رئال بتیس معروف به اِل دربی  امروز عصر (5 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه رامون سانچز شهرسویا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سویا و رئال بتیس امروز از هفته سی و پنجم لالیگا در حالی برای بازی اِل داربی مقابل هم صف آرایی می کنند که اختلاف امتیاز آنان 8 امتیاز بوده و بازی رفت دو تیم با تساوی 0-0 در ورزشگاه خانگی رئال بتیس به پایان رسید.

سویا ؛
بعد از صعود به دوره بعد لیگ اروپا با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل بیلبائو و همچنین شکست در برابر گیخون شاگردان اونایی امری جوان آماده ی حضور در داربی سویا می شوند. سویا که در شش بازی اخیر خود در لالیگا بسیار ضعیف عملکرده و 4 بازی را با شکست به اتمام رسانده اند اگر میخواهند فصل آینده شانسی برای حضور در لیگ اروپا داشته باشند باید روند این شکست ها را قطع کنند در غیر این صورت جایگاه هفتمی خود را به تیم لاس پالماس نزدیک ترین تعقیب کننده ی خود واگذار خواهند کرد.
سویلیستاس ها در حال حاضر با 13 پیروزی ، 10 تساوی و 11 شکست و با 49 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رقابت ها حضور دارد.

رئال بتیس ؛ صعود به ردده های بالاتر
شاگردان پپه مل که عملکرد قابل قبولی را در طول فصل از خود به نمایش در آوردند و با 10 پیروزی ، 11 تساوی و 13 شکست و با مجموع امتیازی 31 در جایگاه دوازدهم جدول رقابت ها قرار داردند ، پس پیروزی در آخرین بازی خود برابر لاس پالماس با انگیزه ی بالا برای برگزاری دربی حاضر خواهند شد.
سبز و سفیدها که مانند همشهری خود در شش بازی اخیرشان عملکرد خوبی نداشته و تنها 7 امتیاز بدست آورده اند می توانند بعد دو سال پیروزی در دربی جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

تقابل گذشته ی دو تیم در لالیگا و کوپا دل ری :
دو تیم همشهری سویا و رئال بتیس در 6 بازی اخیرشان در لالیگا و کوپا که 4 بازی در رقابت های لالیگا و دو بازی در رقابتهای کوپا بوده است به تریبت زیر نتیجه کسب کرده اند.
اخرین بازی دو تیم در کوپا دل ری به صورت رفت و برگشت بوده که هر دو بازی رفت(0-2) و برگشت (4-0)را سویا با پیروزی به پایان رسانده است.
اما در 4 بازی لالیگا 2 پیروزی برای سویا رقم خورده ، 1 پیروزی از آن تیم بتیس بوده و 1 بازی نیر با تساوی بدون گل به اتمام رسیده است.

غایبین دو تیم در این دیدار:
مارکو آندرولی ، بنیئوت ترمولیناس و ویتولو در داربی امروز به دلیل مصدومیت نمی توانند به تیم سویا کمک کنند.
کریستیانو پیچینی و دیدیر دیگادر نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند در داربی تیم بتیس را همراهی کنند.

**پیش بینی سایت هو اسکورد: سویا 2 - رئال بتیس 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 627867

وب گردی

وب گردی