دومین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده برگزار می شود

دومین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران 13 اردیبهشت ماه 1395 با حضور دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر طباطبایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران برگزار خواهد شد.

سیدعباس صفوی نائینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران، با تبریک روز استاد و گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره جهاد و ایثار استاد شهید مرتضی مطهری درباره برگزاری دومین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران به ایسکانیوز گفت: مقام تعلیم و تربیت از مواهب الهی است که پیامبران و امامان معصوم (ع و اولیای صالح خدا برای رهایی بشریت از گمراهی و یافتن راه هدایت و رستگاری عطا شده است. روز معلم و نکوداشت مقام استاد فرصتی برای ارج نهادن و تجلیل از مقام اساتید و تقدیر از تلاش ارزشمند آنان در تربیت علمی و معنوی نسل های میهن اسلامی است که پیشاهنگ تمدن دانش و فضیلت و گاهواره دانشمندان بزرگ و الهام بخش جهان بشریت هستند.
او در ادامه گفت: واحد پزشکی تهران سعی کرده در مسئولیت های آموزشی مختلف با شناخت دقیق از محیط و امکانات مجموعه وهمچنین با جمع آوری نظرات کارشناسی و تخصصی و با برنامه ریزی مناسب, برنامه استراتژیک را با توجه به اسناد بالادستی طراحی و باتدوین «سند راهبردی» و «شناسایی نقاط ضعف و قوت» مسیر آموزشی مجموعه را در مسیر «توسعه و تعالی» برنامه ریزی کند.

صفوی نائینی افزود: برنامه های تعالی آموزشی نیاز به «نقشه راه» و «برنامه راهبردی» دارد برای تحقق اهداف باید ضمن شناخت نقطه قوت و ضعف مجموعه از نظرات کارشناسی دست اندرکاران آموزشی استفاده کرد و برای این امر جلب مشارکت عمومی به خصوص «اساتید» به عنوان ارائه دهندگان خدمت و «دانشجویان» به عنوان مصرف کننده بسیار اهمیت دارد.

شایان ذکر است، دومین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران 13 اردیبهشت ماه 1395 با حضور دکتر میرزاده برگزار خواهد شد.

20101

کد خبر: 628198

وب گردی

وب گردی