منچسترسیتی - رئال مادرید؛ نبرد سیتیزن ها با کهکشانی ها

دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید  امشب (7 اردیبهشت ماه)  از ساعت 23:15 در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، منچسترسیتی و رئال مادرید در اولین بازی از دوره نیمه نهایی لیگ قهرمانان در حالی به مصاف یکدگیر می روند که هر شانس رئالی ها کمی بیشتر از منچستری ها می باشد.

بار دیگر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به اوج حساسیت و هیجان خود رسید و این بار در مرحله نیمه نهایی دو نماینده بزرگ اسپانیا و انگلیس باید به مصاف هم بروند تا یکی از فینالیست های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را که در ورزشگاه سن سیرو به میدان میرود را مشخص کنند.

این تقابل که یکی از گرانقیمت ترین تقابل های این فصل اروپا می باشد و ارزش یک میلیارد یورویی نیز دارد ، در حالی بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید برگزار می شود که هر دو تیم از میزان قدرت حریف خود آگاه هستند و می دانند در صورت بروز لحظه ای غفلت ممکن است خسارتی جبران ناپذیر ببیند و با تورنمنت خواحافظی کنند. در یک سوی میدان پیگرینی باتجربه حضور دارد که سابقه هدایت تیم حریف را نیز در کارنامه دارد و آخرین روزهای حضور خود در سیتی را پشت سر می گذارد و می داند در صورت راهیابی به فینال این رقابت های کار بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ سیتیزن ها انجام داده است.

در سوی دیگر اما زیدان جوان حاضر است که تیم را در میانه فصل از بنیتز تحویل گرفت و موفق شد بار دیگر از رئال مادرید یک غول قدرتمند بسازد و این تیم را هم به لالیگا بازگرداند و هم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا. زیدان که تجربه کمی در دنیای مربیگری دارد می داند که بازی در نیمه نهایی اروپا داستانش با بقیه بازی ها متفاوت است و امیدوار است تجربه بازیگری او در حساس ترین بازی های فوتبال در کنار علم مربیگری اش سفیدها را راهی میلان کند.

غایبین دو تیم در این دیدار :
شاگردان مانوئل پیگیری در این دیدار تنها یحیی توره را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و حضور سانیا در این دیدار هنوز مشخص نیست.

رئال مادرید اما هیچ غایبی ندارد و تنها حضور بنزما در ترکیب اولیه هنوز مشخص نیست.

رویارویی های پیشین دو تیم :
این دو تیم در دو دیدار برابر هم قرار گرفته اند که این دیدارها در یک فصل و در دور گروهی فصل 14-2013 برگزار شد، جایی که تیم مورینیو در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به برتری رسید. در آن دیدار برای رئال مارسلو، بنزما و رونالدو و برای سیتی ژکو و کولاروف گلزنی کردند. در دیدار برگشت اما بازی 1-1 مساوی شد و گل های دو تیم را بنزما و آگوئرو به ثمر رساندند. همچنین در بازی های پیش فصل نیز این دو تیم برابر هم بازی کردند که لوس بلانکوس با نتیجه 4-1 به برتری رسید.

دانستی هایی از دو تیم :
سیتی 7 بازی است که در رقابت های مختلف نباخته است.

رئال مادرید در 8 بازی از 10 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان کلین شیت کرده است.

رئال 6 بازی از 7 بازی آخر خود در اروپا را برده است.

مادرید در حالی راهی این دیدار می شود که تنها تیمیست در 7 فصل پیاپی بیش از 100 گل در لالیگا زده است.

از دوران حضور پیگرینی در مادرید تنها رونالدو، بنزما، په په، راموس، مارسلو و آربلوآ کماکان در رئال مادرید حضور دارند.

طبق ارزش گذاری ها ارزش ترکیب رئال مادرید نزدیک به 560 میلیون یورو و ارزش ترکیب منچستر سیتی در حدود 515 میلیون یورو می باشد تا قیمت ترکیب دو تیم بالای 1 میلیارد یورو باشد.

** پیش بینی وبسایت هواِسکورد: منچسترسیتی 2 - رئال مادرید 2

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 628463

وب گردی

وب گردی