تشریح مراحل فرایند و روند بررسی پرونده متقاضیان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پایان رسیدن زمان ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه در تاریخ 4 اردیبهشت ماه، از ثبت نام 1539 نفر متقاضی در این دوره از فراخوان خبر داد. 

به گزارش ایسکانیوز، سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: در این دوره از فراخوان تقریبا از سوی تمامی واحدهای مجری علوم پزشکی در سراسر اعلام نیاز صورت گرفت و متقاضیان در سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس jazb.med.iau.ir ثبت نام کرده و پرونده ها به صورت الکترونیکی و مستقیم در دسترس واحدهای مجری علوم پزشکی قرار داده شد تا هر واحد دانشگاهی پرونده های الکترونیکی متقاضیان واحد دانشگاهی خود را مشاهده و بررسی کند.

ابطحی اضافه کرد: طی بخشنامه ای که از سوی این معاونت در تاریخ 4 اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ گردید، واحدهای دانشگاهی مجری علوم پزشکی می بایست حداکثر ظرف مدت 10 روز نسبت به بررسی اولیه و تشکیل پرونده متقاضیان و ارسال مدارک آنان به هیات اجرایی استان ها اقدام کنند.

همچنین معاون علوم پرشکی به منظور تحقق تاکیدات رییس دانشگاه در خصوص سرعت در انجام فرایند جذب هیات علمی ظرف حداکثر مدت 140 روز، خواستار بررسی صلاحیت علمی و عمومی در اسرع وقت توسط هیات اجرایی جذب استان ها شد.

معاون علوم پزشکی افزود: نتایج پس از بررسی در هیات اجرایی جذب استان ها، در شورای جذب و بورس علوم پزشکی واقع در حوزه این معاونت مطرح می شود.

وی به بخشنامه 10/105087 مورخه 93/12/2 ابلاغی از سوی ریاست دانشگاه اشاره کرد و گفت: واحدهای دانشگاهی می توانند در صورت لزوم با افرادی که دارای شرایط اولیه و عمومی جذب می باشند قرارداد همکاری یکساله منعقد کنند تا در این مدت، بررسی های نهایی پرونده متقاضیان توسط دانشگاه و امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرد.

20101

کد خبر: 628695

وب گردی

وب گردی