برگزاری کارگاه آموزشی روش تحقیق برای دانشجویان مقاطع تحصیلی واحد بوشهر

به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد بوشهر، یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان«روش تحقیق» برای دانشجویان همه مقاطع تحصیلی در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی این واحد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون پژوهش و فناوری واحد بوشهر با بیان اینکه تاکنون قدم‌های زیادی در راستای گسترش امر پژوهش و تولید علم انجام شده است، بیان کرد: دنیای علم و تحقیق بی انتهاست و هر روز شاهد اختراعات و اکتشافات جدیدی هستیم از این رو تا رسیدن به ایده‌آل‌ها باید تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های بیشتری انجام شود.

دکتر اسماعیل کوه‌گردی با تأکید بر اینکه نقش آموزش در هر جامعه‌ای برای شکوفایی استعدادها و رشد ارزش‌های زندگی انسان ها و انعکاس آن در گستره زندگی فردی، سازمانی و اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: امروزه با پیشرفت روزافزون دانش بشری در عرصه‌های گوناگون علمی و تحقیقاتی نقش آموزش بسیار تعیین کننده است.

وی افزود: افزایش سطح معلومات و دانش و آگاهی‌های پژوهشگران و محققان و نیز استفاده از روش‌های روزآمد و کاربردی رابطه مستقیم با پیشرفت هر جامعه‌ای دارد.

رئیس شورای تخصصی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مقطع تحصیلات دانشگاهی، به عنوان فرصتی است که دانشجویان، مجال نظریه‌پردازی و ارائه ایده‌ها و تفکرات خود را کسب کنند، بیان کرد: توانمندسازی دانشجویان مستعد در عرصه فعالیت‌های پژوهشی و افزایش تولیدات علمی دانشجویان دانشکده‌ها از اهداف مهم حوزه معاونت پژوهش و فناوری است.

وی با بیان اینکه شرکت در این کارگاه آزاد و بدون اخذ هزینه بود، گفت: به شرکت‌کنندگان از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گواهینامه اعطا می‌شود.

مدرس این کارگاه آموزشی را دکتر هادی زکایی‌فر استادیار گروه شیلات واحد بوشهر عهده‌دار بود.

20101

کد خبر: 628984

وب گردی

وب گردی