واحد های خبرساز دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت روز جهانی زمین ( 21 آوریل )، نشستی با همکاری واحد علوم و تحقیقات و انجمن متخصصان محیط زیست ایران با حضور مسئولان ذیربط در موضوع "تغییرات اقلیم" برگزار و در این نشست ، توافق پاریس مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

شنبه 4 فروردین 1395

بررسی توافق نامه تغییرات اقلیمی پاریس در واحد علوم و تحقیقات

به مناسبت روز 21 آوریل سال جاری میلادی در رابطه با امضای توافقنامه پاریس ، نشستی با همکاری واحد علوم و تحقیقات و انجمن متخصصان محیط زیست ایران با حضور مسئولان ذیربط در موضوع "تغییرات اقلیم" برگزار و در این نشست ، توافق پاریس مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

نماینده منتخب شاهرود در مجلس: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه جامعه بی‌بدیل است

سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده منتخب شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با یادی از برادر خود مرحوم حجت‌الاسلام حسینی نماینده فقید شاهرود و تلاش‌های وی در جهت توسعه دانشگاهی و صنعتی شاهرود گفت: نگاه من به دانشگاه آزاد اسلامی همان نگاه برادر مرحومم در ابتدای تأسیس این دانشگاه است و معتقدم نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه جامعه بی‌بدیل است.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

شانزدهمین گردهمایی دبیران شوراهای قرآن و عترت با حضور مدیرکل قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

شانزدهمین گردهمایی دبیران شوراهای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس صادقی مدیرکل قرآن و عترت و دبیران شوراهای قرآن وعترت استان ها در واحد همدان برگزار شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

یکشنبه 5 فروردین 1395

قدردانی دکتر میرزاده از رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال پیامی، پس از گزارش مراحل پیگیری و احداث گلخانه زینتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سعید جامه‌بزرگی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و همکاران این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح فاز دوم توسعه مجتمع گل و گیاه و گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه

محمدعلی علیزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه در بازدید از فاز دوم توسعه گلخانه‌های مجتمع گل و گیاه عنوان کرد: «در راستای تبیین سیاست‌های ابلاغی ریاست عالیهٔ دانشگاه آزاد اسلامی و برای تأمین درآمدهای غیر شهریه‌ای و نقد کردن امکانات معطل دانشگاه، فاز دوم گلخانه‌های دانشگاه به مساحت هزار مترمربع توسط کارکنان دانشگاه و با استفاده از امکانات موجود ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

دوشنبه 6 فروردین 1395

اولین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی درسال 95 در واحد اراک

اولین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی درسال95 با حضور دکتر علیرضا نظام‌آبادی دبیر هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، بهروز بهرامسری رییس دبیرخانه هیأت امنای استان، رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان، رؤسای شوراهای آموزشی، پژوهش و فناوری، اداری و مالی ،زنان فرهیخته و برنامه‌ریزی استان در سالن جلسات حضرت امام خمینی(ع) واحد اراک برگزار شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

حضور موفق دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جی تکس

کشاورزی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک به حضور این دانشگاه در نمایشگاه بین المللی جی تکس اشاره کرد و گفت: نمایشگاه GITEX دبی با هدف آشنایی دانشگاه‌ها، دانشجویان، موسسات خدمات دانشگاهی و موسسات جذب دانشجو با توسعه ارتباطات در مجامع دانشگاهی و انجمن‌های علمی هر ساله برگزار می‌شود که امسال دانشگاه آزاد اسلامی نیز بمنظور معرفی قابلیت ها و دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضور داشت.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

دومین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده برگزار می شود

سیدعباس صفوی نائینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران، با تبریک روز استاد و گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره جهاد و ایثار استاد شهید مرتضی مطهری گفت: دومین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران 13 اردیبهشت ماه 1395 با حضور دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر طباطبایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران برگزار خواهد شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

سه شنبه 7 فروردین 1395

جشنواره ملی آب و فاضلاب با رویکرد دانشگاه و صنعت به همت دانشگاه آزاد اسلامی

سید مصطفی خضری، رئیس دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت و گو با ایسکانیوز بیان کرد: اولین جشنواره ملی آب و فاضلاب با رویکرد دانشگاه و صنعت در واحد دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب به مدت سه روز در حال برگزاری است. در این جشنواره اساتید دانشگاه های مختلف، مسئولان شرکت های آب و فاضلاب، سازمان محیط زیست و شهرداری تهران حضور دارند.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

کسب دو مدال طلا و یک برنز از سوی دانشجوی سما همدان در جشنواره اختراعات و ابداعات سوییس

الهه زارع اکباتانی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با ارسال و ارائه سه طرح خلاقانه که همگی گواهی ثبت اختراع دریافت کرده‌اند، با عنوان‌های«دستگاه واکر سالمندان و معلولین»، «ماسک جوشکاری نانو» و «پوشک نانو» موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز به همراه 4 دیپلم افتخار از نمایشگاه بین‌المللی اختراعات سوییس (ژنو) ۲۰۱۶ شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

امضاء چهار تفاهم نامه کاری میان مرکز رشد واحد رودهن و دستگاه های مختلف اجرایی

حامد افشاری، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز در ماه‌های اخیر، ضمن ابراز امیدواری نسبت به روند مثبت و امیدوار کننده دانشجویان و استادانی که در غالب هسته‌ها و واحدهای فناور در این مرکز فعال هستند بیان کرد: هسته ها و شرکت های مستقر در مرکز رشد واحد رودهن در مدت کوتاهی پس از افتتاح و آغاز به کار این مرکز، توانایی خود را برای انجام ماموریت های پژوهشی و حل مشکلات صنایع گوناگون به اثبات رسانده اند.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی تجاری سازی و ایده های دانش بنیان در واحد پرند

اولین همایش ملی تجاری سازی ایده ها و فناوری های نوین در اسفند ماه 1395 از سوی واحد پرند در واحد علوم تحقیقات برگزارخواهد شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

چهارشنبه 8 فروردین 1395

افتتاح نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای صنعت برق کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

بیست و یکمین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و نمایشگاه بزرگ دستاوردهای صنعت برق کشور با حضور دکتر آرش کردی مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر، دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مهندس ناصر اسکندری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز افتتاح شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

پنجشنبه 9 فروردین 1395

برگزاری سلسله کارگاه های علمی در روش های آینده پژوهی

سلسله کارگاه های علمی در روش های آینده پژوهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با محور سیاست های کلی نظام در واحد علوم و تحقیقا برگزار شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

20101

کد خبر: 629130

وب گردی

وب گردی