برنامه های شورای پژوهشی زنان فرهیخته استان هرمزگان در راستای سلامت جامعه

به کوشش شورای زنان فرهیخته استان هرمزگان، چندین جلسه سخنرانی به مناسبت هفته سلامت ،در راستای ارتقای سطح فرهنگ سلامت در جامعه ، محیط های دانشگاهی و محل کار در واحد های بندرعباس و قشم برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس شورای زنان فرهیخته استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت سلامت روحی ، روانی و جسمی در جامعه، این شورا چندین جلسه سخنرانی با موضوعات مختلف و مربوط به سلامت که امروز هم دغدغه مردم و هم وزارت بهداشت نیز هست برنامه ریزی و برگزار شد.

مریم طلا افزود: برآن هستیم تا برگزاری برنامه های این شورا را در روزها و سال های آتی به طور منسجم و با برنامه ریزی بهتر انجام دهیم تا بتوانیم بازخورد این برنامه ها را نیز کارشناسی و تحلیل کنیم.

وی عناوین سخنرانی هفته سلامت را برگزاری" پیامدهای فقر آهن، کلسیم و ویتامین D در زنان" با سخنرانی دکتر نسیبه روزبه ، "آموزش حرکات اصلاحی و ارتقای سلامت جسمی و روحی زنان شاغل در محیط کار"با سخنرانی دکتر گلناز ارباب و "نقش فعالیت های حرکتی در سلامت و تندرستی زنان"با سخنرانی دکتر حمید رضا سایبانی اعلام کرد و گفت: امید است بتوانیم در آینده برنامه های بهتر و پربارتری را در دیگر واحد های دانشگاهی استان نیز برگزار کنیم.

مریم طلا در ادامه به فرا رسیدن روز معلم اشاره کرد و افزود: در این روز نیز با دعوت از "خانم دکتر مهدیه الهی قمشه ای" ــ شاعر، مولوی شناس و محقق ادبیات عرفانی با موضوع "سیری در تعالیم انبیا الهی" برای استادان و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد قشم بر آن هستیم تا فعالیت های این شورا را در استان نهادینه و استمرار بخشیم.

وی در پایان، ابراز امیدواری کرد تا روزهای آینده ، روزهای بهتری در راستای همکاری ، تعامل و همراهی زنان فرهیخته دانشگاه با این شورا باشد.

20101

کد خبر: 639612

وب گردی

وب گردی