جزییات 2 نرخی شدن بنزین پس از ابلاغ قانون اعلام می شود

معاون وزیر نفت با بیان این که صلاحدید نمایندگان مجلس درباره 2 نرخی شدن قیمت بنزین برای ما حجت است، گفت: جزئیات بیشتر در زمینه اجرای آن پس از ابلاغ قانون 2 نرخی شدن نرخ بنزین، اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، رکن الدین جوادی صبح امروز (پنجشنبه، ١٦ اردیبهشت ماه) و در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات مکرر درباره 2 نرخی شدن قیمت بنزین، گفت: از آنجایی که 2 نرخی شدن قیمت بنزین در مجلس تصویب شده است، اجازه دهید درباره آن صحبت نشود.

وی با اشاره به این که وزارت نفت دیدگاه های خود را در این زمینه پیش از تصویب آن اعلام کرده بود، تصریح کرد: صلاحدید نمایندگان محترم برای ما حجت است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره این که این قانون چه زمانی اجرا می شود، اظهار کرد: امیدواریم قانون ابلاغ شود و پس از آن درباره نحوه اجرای این قانون برنامه ریزی می کنیم و جزییات بیشتر در این زمینه پس از ابلاغ اعلام خواهد شد.

براساس قانون بودجه سال 1395 که به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده، قیمت بنزین تا سقف مشخصی ثابت و بعد از آن افزایش می یابد. وزارت نفت و دولت با تصویب این قانون مخالف بودند اما می گویند از آنجایی که این قانون به تصویب نمایندگان رسیده است، مکلف به اجرای آن هستند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز آغاز بکار کرد و ١٩ اردیبهشت ماه بکار خود پایان می دهد.

402/601

کد خبر: 641456

وب گردی

وب گردی