ساندرلند-چلسی ؛ میزبان در تلاش برای فرار از سقوط

دیدار ساندرلند و چلسی شنبه عصر (18 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:30 در ورزشگاهآف لایت شهر ساندرلند برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، ساندرلند و چلسی از هفته ی سی و هفتم و ما قبل آخر لیگ برتر انگلستان در حالی به مصاف هم می روند که تیم میزبان در خطر سقوط قرار دارد. به علاوه بازی رفت دو تیم با پیروزی 3-1 چلسی در استمفورد بریج به پایان رسید.

ساندرلند ؛ فرار از سقوط
شاگردان سفید و قرمز پوش سام آلردایس که با 7 پیروزی ، 11 تساوی و 17 شکست و با 32 امتیاز در جایگاه 18 جدول مسابقات قرار دارد تنها در صورتی در مسابقات لیگ برتر باقی خواهند ماند که دو بازی آخر فصل خود به علاوه ی بازی معوقه ی خود را با پیروزی به اتمام برسانند و امیدوار باشند که تیم های بالانشین آنها موفق به پیروزی نشده تا آنها در نهایت موفق به بقا در لیگ برتر شوند.
گربه سیاه ها که در شش بازی آخر خود 4 تساوی و 1 پیروزی و 1 شکست به دست آورده اند باید کار سخت کسب سه امتیاز را در بازی مقابل چلسی شروع کنند.

چلسی ؛ کابوس وار و رو به پایان
قهرمان فصل گذشته ی لیگ برتر انگلستان در حالی فصل را به پایان می برد که در ابتدای فصل هیچ کارشناس و فوتبال شناسی گمان نمیکرد که آبی پوشان لندنی در هفته ی سی و هفتم لیگ جزیره در جایگاه نهم جدول قرار داشته باشد.
شاگردان گاس هیدینگ که بعد از ناکامی ها مورینیو با اندیشه های او وارد زمین می شدند ، باز هم نتوانسته اند به روند خوب گذشته برگردند و در حال حاضر با 12 پیروزی ، 12 تساوی و 11 شکست از 35 بازی و یک بازی کمتر نسب به سایرین با 48 امتیاز در جایگاه نهم جدول مسابقات قرار دارند.
چیزی که در این اعداد خیلی مورد توجه قرار میگیرد دو رقمی بودن شکست ها و تساوی تیم چلسی است که در دهه ی گذشته به سابقه بوده است.
تقابل اخیر دو تیم :
در شش تقابل آخر دو تیم 2 پیروزی از آن تیم ساندرلند بوده ، 3 پیروزی از آن چلسی و 1 بازی نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.
دیدار دو تیم که همیشه جذاب بوده و میانگین 3.5 گل در هر بازی را داشته است در مجموع شش بازی 21 گل وارد دروازه ها شده است که سهم تیم قرمز و سفید پول 9 گل و سهم آبی های لندنی 12 گل بوده است.

غایبین دو تیم در این دیدار :
گربه سیاه ها در بازی امروز محروم یا مصدومی ندارند.
آبی های لندنی در بازی امروز به دلیل مصدومیت نمیتوانند از کورت زوما و لوییک رومی را در اختیار ندارند.

××پیش بینی سایت هو اِسکورد :ساندرلند 1 - چلسی 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 641739

وب گردی

وب گردی