رهنمای رودپشتی خبر داد: امکانات ویژه‌ کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان ممتاز

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه به روی همه فارغ التحصیلان باز است و به دانشجویان ممتاز امکانات ویژه‌ای ارائه خواهد شد.»

به گزارش ایسکانیوز؛ فریدون رهنمای رودپشتی در مراسم نکوداشت هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ استادان و جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا گفت: «این جمع حاضر سرمایه ملی است. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان شجره طیبه و مولود انقلاب اسلامی ایران، ماموریت یافته است تا آموزش را در اختیار همگان قرار دهد و دسترسی به آن را آسان کند.»

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از دکتر شعبان‌نژاد رئیس واحد بوئین زهرا به عنوان مدیری لایق که توانسته است چهره خوبی از دانشگاه در استان قزوین ارائه دهد، از استادان که ماموریت تربیت نسل مدیران آینده را بر عهده دارند نیز قدردانی کرد.

وی افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی که به ابتدای دهه چهارم خود نزدیک می‌شود، جوانی جویای نام است که می‌رود تا به عرصه بین‌المللی وارد شود. دانشگاه آزاد اسلامی به گفته مقام معظم رهبری، موجبات توسعه علمی کشور را پدید آورده است.»

رهنما، جایگاه والای معلم را یادآور شد و اظهار کرد: «معلم اول خداوند است، معلم ثانی پدر و مادر هستند و استادان و معلمان در جایگاه بعدی قرار دارند اما نقش استادان در سرنوشت ما می‌تواند بی‌بدیل باشد.»

دکتر رضا شعبان‌نژاد، رئیس واحد بوئین زهرا هم برگزاری مراسم تجلیل از استادان نمونه و جشن فارغ التحصیلی را مایه افتخار دانست و با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ها، اقدامات و افتخارات کسب‌شده این دانشگاه اظهار کرد: «فعالیت‌های واحد بوئین زهرا در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه‌های رئیس دانشگاه است. ما نیز باید به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم در تحقق سیاست‌های آن از جمله تولید علم، ایده و تبدیل علم به ثروت نقشمان را به خوبی ایفا کنیم.»

شعبان‌نژاد ابراز امیدواری کرد که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا بتواند خدمتگزار خوبی برای جوانان عزیز مملکت باشد.

پخش کلیپ از روند پیشرفت و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا، اجرای برنامه زنده موسیقی و تجلیل از استادان و دانش‌آموختگان نمونه دانشگاه برنامه پایانی این مراسم بود.

20101

کد خبر: 642111

وب گردی

وب گردی