تهران - ایسکانیوز: سایت رسمی اوساسونا پیوستن کریم انصاری‌فرد به این باشگاه را تایید کرد.

انصاری‌فرد که مدتی است به پامپلونا سفر کرده، با مسئولان باشگاه اوساسونا به توافق رسیده بود اما محدودیت استفاده از بازیکنان غیر اروپایی اجازه بستن قرارداد به آقای گل لیگ برتر نمی‌داد.

دیروز فرانسیسکو سیلوا هافبک شیلیایی اوساسونا با قراردادی قرضی به کلوژ بلژیک رفت و بلافاصله مسئولان اوساسونا با انصاری‌فرد قرارداد بستند. قرارداد انصاری‌فرد و اوساسونا دو ساله است. سایت رسمی اوساسونا در خبر پیوستن انصاری‌فرد به این باشگاه نوشته: «اوساسونا ششمین خرید این فصل خود را انجام داد و با کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی قرارداد بست. خروج گاتو سیلوا از اوساسونا امکان حضور انصاری‌فرد در این باشگاه را به وجود آورد. باشگاه‌های لیگ دسته دوم اسپانیا فقط اجازه داشتن دو بازیکن غیر اروپایی را دارند. او دومین بازیکن ایرانی است که این فصل به اوساسونا می‌پیوندد. قبل از انصاری‌فرد، نکونام با اوساسونا قرارداد بسته بود. انصاری‌فرد یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل بود و در این مسابقات به میدان رفت. در روزهای آینده خرید جدید اوساسونا به صورت رسمی در پامپلونا معرفی خواهد شد.»

کریم انصاری‌فرد، فوتبالش را از مدرسه فوتبال اینترمیلان در اردبیل آغاز کرده و سابقه بازی در سایپا، پرسپولیس و تراکتورسازی را دارد. او دو بار در سال‌های 91 و 93 آقای گل فوتبال ایران شد.
کد خبر: 64229

وب گردی

وب گردی