کاپیتان تراکتور محروم نیست/امتیاز از تیم امیر کسر نمی شود

شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر حضور بدون مجوز کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل استقلال به دلیل محرومیت منتشر شده است اما کارت های این بازیکن برای تیم گسترش فولاد بوده است.

به گزارش ایسکانیوز،بعد از اتمام مسابقه شایعه‌ای در شبکه‌های مجازی به راه افتاد که طی آن مهدی کیانی از حضور در دیدار مقابل استقلال محروم بوده اما با وجود دو اخطاره بودن بازی کرده و احتمال دارد کمیته انضباطی نتیجه بازی را 3 بر صفر به سود استقلال اعلام کند.

این شایعه از جایی رقم خورده که کیانی در نیم فصل اول برای گسترش فولاد به میدان رفت و در هفته‌های اول، سوم، هفتم و نهم از داور کارت زرد دریافت کرد. بدین ترتیب این بازیکن در نیم فصل اول یک مسابقه را به دلیل 3 اخطاره شدن و محرومیت از دست داده و در حالی به تراکتورسازی پیوسته که در گسترش یک اخطار در کارنامه وی وجود داشته است.

شهبازی مسول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت:بر اساس آیین نامه بازیکنی که در نقل و انتقالات به تیم دیگری ملحق می شود کارت زردش بخشیده خواهد شد.

بر همین اساس کیانی در این بازی محروم نبوده است.

شهریاری مدیر روبط عمومی تراکتورسازی به ایسکانیوز گفت:کیانی محروم نبوده و تنها یک کارت زرد دارد که آن هم در بازی با ملوان گرفته بود و استقلالی ها بازی در می آورند.

603/601

کد خبر: 643103

وب گردی

وب گردی