حسن زاده: گل محمدی منطقی و منصفانه انتقاد کند

رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد که محرومیت یا جریمه نقدی بازیکنان در رده لیگ برتر اعمال می شود و به جام حذفی ارتباطی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده درباره صحبت های اخیر مربی تیم فوتبال ذوب آهن مبنی بر اینکه "چرا حکم دیدار استقلال - تراکتورسازی اعلام نمی‌شود؟ گفت: سرمربی تیم ذوب آهن صحبتی در این مورد کند، به عنوان رئیس کمیته انضباطی با سایت فدراسیون مصاحبه و اعلام کرده ام به خاطر فشردگی مسابقات هفته 29 و 30 و برگزاری انجام رقابتهای حساس لیگ یک و دو و ضمن اینکه در این ایام، انتخابات فدراسیون و تعطیلی های رسمی و عدم حضور دبیر کل و علی کفاشیان و سفرشان به مکزیک جهت حضور در کنگره فیفا را پیش رو داشتیم، همه اینها دلایلی شد که ما نه تنها در ابلاغ رای استقلال و تراکتورسازی تبریز بلکه در ابلاغ اکثر آرای انضباطی با تاخیر مواجه شویم.

وی افزود: اینکه گل محمدی احساس تاخیر در صدور آرا را داشته طبیعی است و بهتر بود این رای سریعتر اعلام می شد تا این احساس به وجود نیاید. اما اینکه او ادعا می کند فدراسیون بین تیم ها فرق می گذارد، انتقاد درست و منصفانه ای نیست و انتظار داریم گل محمدی منطقی به قضایا نگاه کند. نکته مهم تر اینکه رای مربوط محرومیت یا جریمه نقدی افرادی که به دلیل حوادث مسابقه استقلال و تراکتور سازی تبریز تنبیه می شوند در رده لیگ برتر اعمال می شود و در زمان صدور رای تصریح کرده ایم که به لیگ برتر مربوط است و به جام حذفی ربطی ندارد. اگر این رای و آرایی که در طول دو هفته صادر کرده ایم حتی با تاخیر ابلاغ شود، هیچ ارتباطی به جام حذفی نخواهد داشت.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم که سرمربی تیم ذوب آهن با حوصله بیشتر و منطقی و منصفانه صحبت های خود را مطرح و انتقاد کند. البته سال هاست که در فوتبال ما رسم است که وقتی پای منافع تیمی به میان می آید و وقتی افراد را راجع به موقعیت های خودشان صحبت می کنند، اصلا توجهی به حرمت بقیه افراد و احترام و شان جایگاه دیگران نداشته و آن را رعایت نمی کنند.

604/602

کد خبر: 645333

وب گردی

وب گردی