دنیامالی: بازنگری در برنامه توسعه شهرداری تهران الزامی است

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از لزوم بازنگری در برنامه دوم توسعه پنجم شهرداری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، احمد دنیا مالی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه متاسفانه امروز با سخنان و بحث‌هایی مواجه هستیم که نشان از بی‌اطلاعی است، گفت: بعضا دیده شده است که برخی فضای شورا یا مسوولان اعتراضی به کارهای انجام شده می‌کنند اما هنگامی که این اعتراضات را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که در برنامه اجازه انجام کارها داده شده است.

او با اشاره به لزوم ویرایش و بازنگری در برنامه دوم توسعه پنجم گفت: از آنجایی که در حوزه تامین مالی با مخاطره جدی مواجه هستیم، لذا باید تقدم و تاخر پروژه‌ها مشخص شود و اگر نیاز به بازنگری در برنامه‌ها وجود داشته باشد با اولویت‌بندی پروژه‌ها، این مهم را انجام دهیم.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به لزوم در دستور کار قرار گرفتن بازنگری برنامه دوم توسعه شهرداری گفت: باید متناسب با پیشرفت تکنولوژی و برنامه‌ها و اهداف این بازنگری صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، در واکنش به سخنران دنیامالی گفت: از کمیسیون برنامه و بودجه درخواست کردیم، تا جمع‌بندی از برنامه دوم توسعه شهرداری داشته باشد و این گزارش را در صحن علنی مطرح کنند.

20103

کد خبر: 645362

وب گردی

وب گردی