رقابت های کشوری لیگ فوتبال دسته اول دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز چهارشنبه به میزبانی واحد کرج آغاز شد

تیم های منتخب دانشگاه آزاد اسلامی هشت استان از جمله استان البرز، بوشهر، اردبیل، خوزستان، ایلام، کرمان، لرستان و تهران در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی به میزبانی مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار خواهد شد. تیم های منتخب دانشگاه آزاد اسلامی هشت استان از جمله استان البرز، بوشهر، اردبیل، خوزستان، ایلام، کرمان، لرستان و تهران در این مسابقات حضور دارند.

مدیر امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی کرج در این ارتباط گفت: لیگ فوتبال دانشگاه آزاد کشور در سه دسته 1، ۲ و ۳ برگزار می شود.

احمد مسلمان حقیقی افزود: سال گذشته مسابقات با هدف دسته بندی تیم های سراسر کشور برگزار شد و در نهایت تیم البرز توانست در دسته اول این رقابت ها جای بگیرد.

وی تصریح کرد: این رقابت ها به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید تا قهرمان این دسته رقابت ها معرفی شود.

وی به دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی کرج در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه همایش پیاده روی دانشجویان دانشگاه آزاد در این واحد برگزار می شود.

مسلمان در پایان افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه فرهنگی ورزشی از تمام دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد استان البرز دعوت شده است.

کد خبر: 645753

وب گردی

وب گردی