کریستال پالاس - منچستریونایتد ؛ خداحافظی با قهرمانی

دیدار  کریستال پالاس و منچستریونایتد امشب (1 خرداد ماه) از ساعت 21:00 در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، فینال اف اِی کاپ انگلیس میان دو تیم پنجم و پانزدهم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که شیاطین سرخ به احتمال فراوان آخرین باری است که پیرمرد هلندی را روی نمیکت خود میبینند. همچنین در آخرین رویارویی دو تیم ، منچستریونایتد موفق شد با پیروزی 2-0 باری را به اتمام برساند.

کریستال پالاس ؛ در اندیشه حضور در لیگ اروپا
شاگردان آلن پاردو که در لیگ برتر شروع خوبی داشتند و توانستند نتایج خوبی در ابتدای فصل بگیرند، رفته رفته دچار افت شدند و در مجموع 38 بازی با کسب 42 امتیاز در رده ی پانزدهم قرار گرفتند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. با این حال کسب جام و همچنین کسب سهمیه لیگ اروپا انگیزه کافی را در شاگردان پاردو ایجاد می‌کند که در این بازی مصمم باشند و بجنگند تا نتیجه مطلوبشان حاصل شود. 5 تقابل اخیر دو تیم نیز با 4 پیروزی برای یونایتد و 1 تساوی به پایان رسیده که در این بخش نیز اوضاع پالاس خوب نیست. جوئی لدلی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

منچستریونایتد؛ فرار از سیل انتقادات
شاگردان لوئیس فان‌خال که به شدت از سوی هواداران تحت فشار هستند و نتوانستند لیگ را در رده ای بهتر از پنجم به پایان برسانند و سهمیه بگیرند، امیدوارند با کسب قهرمانی در جام حذفی شرایط کمی بهبود پیدا کند و از زیر فشارها خارج شوند. شیاطین سرخ در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و روند پر افت و خیزی را تجربه کرده اند. حال باید دید این دیدار حساس را به کجا خواهند رساند در حالی که در بیشتر بازی‌های حساس این فصل نتوانسته اند نتیجه مطلوبی کسب کنند.

نکاتی درباره این بازی:

- منچستریونایتد در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود مقابل کریستال پالاس موفق به ثبت کلین شده است.
- کریستال پالاس در 6 بازی اخیر خود مقابل یونایتد تنها یک گل را وارد دروازه این تیم کرده است.
- منچستریونایتد در 10 دیدار اخیرش مقابل کریستال پالاس شکست نخورده است.
- کریستال پالاس در 6 دیدار از 8 دیدار اخیرش در جام حذفی انگلستان، چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم از حریف خود پیش بوده است.
- منچستریونایتد در 5 دیدار از 6 دیدار اخیرش در جام حذفی به پیروزی رسیده است.
- وین رونی در صورت قهرمانی منچستریونایتد در دیدار فردا می تواند کلکسیون مدال هایش که از قهرمانی در تورنمنت های داخلی انگلستان به دست آمده را تکمیل کند. این همچنین اولین جام معتبری خواهد بود که رونی به عنوان کاپیتان با منچستریونایتد بالای سر می برد.

غایبان دو تیم :
کیسی آپیا ، مروانه شاماخ ، جو لدلی و برد هگه لند به دلیل مصدومیت قادر به همراهی کریستال پالاس در بازی امشب در فینال ومبلی نخواهند بود.
ویل کین ، باستین شوآین اشتایگر و ادنان یانوزای هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شاگردان قنخال در بازی امشب نیستند.

پیش بینی سایت هو اِسکورد : کریستال پالاس 0 - منچستریونایتد 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 646410

وب گردی

وب گردی