خردادماه در سالن های نمایش چه خبر است؟

آثار نمایشی در خرداد ماه و با نزدیکی ماه رمضان از تعدادشان کاسته می شود اما با این حال اکثر سالن های پایتخت در این ماه نمایش هایی را به را در صحنه خود میزبان هستند. در خرداد ماه کارگردان هایی چون مسعود دلخواه، امید نمازی شیرازی ،شایان فیروزی، علی سرابی ، حمید شریف زاده ، حمید رضا قطبی و غیره آماده اجرا در سالن های مختلف در سطح شهر شده اند.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از اجراهای این ماه که از 30 اردیبهشت به روی صحنه رفته است و تا 30 خرداد ادامه خواهد داشت، نمایش «بیگانه» اثر آلبر کامو است. این نمایش به کارگردانی مسعود دلخواه در «تئاترشهر - سالن چهارسو» ساعت 21:00 به اجرا می رود. بازیگرانی چون رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمد رضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، ، سارا نجفی، صادق حیدری، محمد مهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره دوست، شفق خانی، علی دولت یاری و شیوا بیرانوند در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

نمایش دیگری که در تاریخ 1 خرداد آغاز شده است و تا 13 خرداد بر روی صحنه است، نمایش «که» به کارگردانی شایان فیروزی و با بازی هنرمندانی چون آرش اسماعیلی، امیرنیما الهی، بهزاد پارسا، میلاد جوادی، حسام الدین حسنی، مژگان خسرونژاد، زینب دلنوازنژاد، محمد علی زنجانی، حسین ضیائیان، زهره فضلی، سرور گریانلو، شبنم میرزایی، سراج نعمتی و امید نمازیبه روی صحنه می رود. این نمایش در ساعت 19:30 در تماشاخانه پندار به روی صحنه می رود.

اجرای دیگری که در1 خرداد ماه آغاز شده است و تا 17 خرداد ادامه دارد، نمایش «به دادمان برسید» است. کارگردانی این اثر با امید نمازی شیرازی است و ساعت 20:00 در «خانه نمایش دا» با بازی هنرمندانی چون مهدی بنیادی، مریم جلایر، ریحانه حیدری، راستین خلجی، کوثر خلیلیان، نیلوفر رضایی، ارمان زندی، شایان سید محمود، شهاب عباسیانع حدیث قربانلو و مهدی گتمیری به روی صحنه می رود.

نمایش «خدای کشتار» نیز در 2 خرداد شروع به کار کرده و تا 11 تیر به روی صحنه «تئاتر مستقل تهران» است. این نمایش به کارگردانی علی سرابی و با بازی مارال بنی آدم، ستاره پسیانی (مهمان از گروه تئاتر بازی)، علی سرابی و نوید محمدزاده در ساعت 19:15 به روی صحنه می رود.

یکی دیگر از اجراهای خرداد ماه نمایش «من خیال تو نیستم » به کارگردانی حمید شریف زاده است که از 2 خرداد تا 3 تیر در ایرانشهر - سالن استاد ناظرزاده کرمانی در ساعت 19:00 به روی صحنه می رود. هنرمندانی چون : نیما رئیسی، رویا بختیاری، مهدی فریضه، بهاران بنی احمدی و کیمیا ملّایی در این نمایش حضور دارند.

نمایش « شکار مرغابی » نیز در تاریخ 3 خرداد ماه در « ایرانشهر - سالن استاد ناظرزاده کرمانی در ساعت 21:30 به روی صحنه رفته است و تا 4 تیر ادامه دارد. کارگردانی این اثر با حمید رضا قطبی است و بازیگرانی چون سام کبود وند، محمد صادق ملک، مهدی بجستانی، بهناز نادری، رضا فیاضی، لیلا بلوکات، شیرین اسماعیلی، مهدی حیدری و آوا گنجی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

در « ایرانشهر - سالن استاد سمندریان » نمایش «صوراسرافیل» به کارگردانی عامر مسافر آستانه و با بازی فاطمه نقوی(مهمان از گروه تاتر بازی)، کاظم سیاحی، بهارکاتوزی، مهدی حسینی نیا و ایلیا نصرالهی در ساعت 19:00 به روی صحنه می رود. این اجرا از 6 خرداد آغاز می شود و تا 13 تیر ادامه خواهد داشت.

نمایش «تشریفات» به کارگردانی رامین اکبری و با بازی منصورنصیری، سعید مردی، شهریارفرد، حسین حسینیان، داود سبحانی، نوید فیاض، سولماز شعاعی و جعفر کرمانی به روی صحنه می رود. این نمایش از تاریخ 6 خرداد تا 31 خرداد ماه در ساعت 18:30 در« سالن کنش معاصر »میزبان تماشاچیان است.

«ایرانشهر - سالن استاد سمندریان » ازتاریخ 6 خرداد تا 13 تیر در ساعت 21:00 میزبان نمایش «بیرون پشت در » است. این نمایش به کارگردانی ایمان اسکندری و با حمید رحیمی، هادی قضات، پوریا سلطان زاده، رزگار خاطری، حمید حبیبی فر، مهتاب جورابچی، نعیمه دوستی، علی رضا قنبری، فرامرز رمضانیان و مهناز افتاده نیا به اجرا می رود.

نمایش « هفتاد‌ و‌ پنج یا پنجاه؟ » به کارگردانی سحر ناسوتی در «تماشاخانه هامون» به روی صحنه می رود. این نمایش از ۸ خرداد ماه تا 28 خرداد در ساعت 20:30 با بازی نوید جهانزاده (مهمان از گروه تئاتر بازی)، فرهاد داوری کیا، هنگامه کوچکی، سعید علی اکبری و نسیم حیاتی اجرا می شود.

نمایش « اعترافاتی درباره زنان » که در «تماشاخانه استاد جمشید مشایخی» با هنرمندانی چون بهزاد حاجی حسنی، مهراد مشهودی، ساناز نامدوست، میترا ثاراللهی، شیرین ریاضی، سارا لاهوت و نسرین بذرافشان به روی صحنه می رود. این نمایش به کارگردانی سهیل ملکی از تاریخ 9 خرداد ماه تا 31 خرداد در ساعت 21:00 اجرا می شود.

نمایش « ۰۲۱(صد سال پیش از تنهایی ما)» از تاریخ 10 خرداد تا 31 خرداد ماه در «سالن کنش معاصر» در ساعت 20:45 به کارگردانی و بازی سیامک صفری به روی صحنه می رود.

نمایش بعدی اثری است به نام « من من نیست، دشمن است و دشمن لجن است » که از تاریخ 11 خرداد تا 4 تیر در ساعت 18:30 «خانه هنرمندان - سالن استاد انتظامی» به روی صحنه می رود. کارگدانی این نمایش با میلاد محمدی است و هنرمندانی چون مهناز ذبیحی، میلاد محمدی، آیدا صادقی، حمیدرضا رحیمی، پرنیان گودرزی و محمدرضا مالکی درآن به ایفای نقش می پردازند.

یکی دیگر از اجراهای این ماه نمایش « سر گذشت دردناک شان پالمر» به کارگردانی سعید زکی زاده است که از 16 خرداد تا 3 تیر در «خانه هنرمندان - سالن استاد انتظامی» در ساعت 20:30 به روی صحنه می رود. هنرمندانی چون : امیررضا رنجبران، امین محمودی و عدنان فراهانی در این نمایش حضور دارند.

و آخرین اثر اجرای « ملکه زیبایی لی نین » به کارگردانی رضا جعفرمدار است که از 16 خرداد تا 31 خرداد ماه در «سالن ارغنون» ساعت 19:00 با بازی مسعود انتظارى، سوزان قربانى، مهناز کرباس چیان و حمید رشید به روی صحنه می رود.

505502

کد خبر: 647557

وب گردی

وب گردی