سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با خانواده اولین شهید مدافع حرم در بندر انزلی دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا اقدامی در دیدار با خانواده سردار شهید جواد دوربین، امنیت و آرامش کشور را مدیون ایثار و فداکاری شهدا دانست و بیان کرد: آنچه را که امروزه به دست آورده ایم را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند تاکید کرد: خوش به سعادت این شهید بزرگوار که هم در هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند وهم در دفاع از حرمین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با بیان اینکه شهدا به وصال حق می رسند افزود : بهترین و بالاترین مرگ نزد خدا و پیامبران ما شهادت است و شهادت به راحتی نصیب هر کسی نمی شود مگر آنکه آن انسان به اخلاص واقعی رسیده باشد.

وی افزود : خوش به سعادت خانواده گرانقدر این شهید بزارگوار، البته دوری و فراق سخت است ولی این شهید بزرگوار همواره در کنار شماست وهیچگاه شما را رها نمی کند و ما اعتقاد داریم که شهدا زنده اند و در مشکلات در کنار خانواده خود هستند.

دکترعلیرضا اقدامی در ادامه افزود : اینجانب و همکارانم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در خدمت به خانواده محترم این شهید بزرگوار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد وهمواره خدمتگذار شما بزرگواران هستیم.

وی با بیان اینکه تحمل از دست دادن این شهید برای همسر و فرزندانش کاری بسیار دشوار است خاطر نشان کرد: شهدا ادامه دهنده راه سید الشهدا (ع) هستند و این مهم تا نابود شدن کامل ظلم و بی عدالتی درجهان ادامه خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین اضافه کرد: هیچ مرگی چون شهادت زیبا نیست خوشا به حال آنان که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ، نثار جان برای دفاع از کشور به حق افتخار بزرگی است ، ما نیز به خدمتگزاری خانواده شهدا افتخار می کنیم.

دکترعلیرضا اقدامی درادامه با بیان اینکه مبارزه با استکبار و استعمار از اندیشه های شهدای ماست اظهار کرد: باید تفکر ضد استعماری و ضد ظلم و بی عدالتی شهدا را به دیگران و به نسل های آینده منتقل کنیم و این وظیفه همه ما را در مقابل خون شهیدان سنگین تر میکند.

در پایان این دیدار لوح سپاسی از طرف سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی به خانواده این شهید بزرگوار اهدا شد.

شایان ذکر است: شهید جواد دوربین در اردیبشت 95 درشهر خان طومان سوریه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت وطهارت (ع) به درجه رفیع شهادت رسید.

20101

کد خبر: 647612

وب گردی

وب گردی