مادر فاطمه کوچولو: هیچ تکه سالمی در بدن دخترم نبود/ورود دادستان تهران به پرونده مرگ دختر 5 ساله در بوستان کوهسار

رئیـــــــس کل دادگستری استان تهران از ورود دادستان به پرونده مرگ فاطمه کوچولو در آبنمای بوستان کوهسار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، این در حالی است که شهرداری تهران نیز از پیمانکار شکایت کرده و پرونده این حادثه در دادگســــتری پایتخت تحت بررسی است.
غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران ضمن اعلام این خبر و با اشاره به تشکیل پرونده این حادثه تلخ در دادگستری گفت: «دستگاه قضا با عاملان حادثه در هر رده‌ای طبق قوانین برخورد می‌کند تا هم قانون اجرا شده و هم از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.»

فاطمه 5 ساله عصر سه شنبه 4 خرداد، هنگامی که همراه مادرش به بوستان کوهسار در منطقه 15 تهران رفته بود با سقوط به حوضچه آبنما در داخل مکنده قوی آبشار گرفتار شد و به شکل دلخراشی جان باخت.
مادر دختر کوچولو که لحظه‌به لحظه مرگ فجیع دخترش را به یاد دارد دیروز با چشمانی اشکبار گفت: داغ من هیچ‌وقت سبک نمی‌شود. فاطمه را بعد از سال‌ها خدا به ما داده بود و تک دخترمان بود. دختر من قربانی شد اما جالب است که بعد از داغ‌بزرگی که بر قلب‌مان ماند، در آبنما نرده و حفاظ زدند. من فقط از مسئولان قضایی و شهردار تهران می‌خواهم حق فاطمه‌ام را بگیرند و نگذارند خون او پایمال شود.
دختر من مظلومانه رفت و حتی موقع خاکسپاری هم هیچ تکه سالمی در بدنش نبود.»مادر داغدیده گفت: «هنوز برخورد مأموران پارک یادم نرفته است. آنها به جای اینکه کمک کنند مدام مرا مسخره می‌کردند. امیدوارم با این افراد و بی‌مسئولیتی آنها و تمام افرادی که با سهل‌انگاری هایشان باعث شدند دختر کوچولویم این چنین جان بدهد برخورد شود تا حداقل فاطمه دیگر قربانی نشود.»

احضار مسئولان شهرداری به دادسرای جنایی

رسیدگی به پرونده مرگ فاطمه کوچولو با دستور قاضی محمدشهریاری، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جنایی در اختیار بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم این دادسرا قرار گرفت.صبح دیروز پدر و برادر فاطمه کوچولو که برای پیگیری پرونده‌شان به دادسرای ناحیه 27 تهران مراجعه کرده بودند با اعلام شکایتی رسمی خواستار شناسایی مقصران اصلی مرگ دختر کوچولو شدند.
بازپرس ویژه قتل نیز گفت: در نخستین مرحله تحقیقات با توجه به اینکه متولی بوستان شهرداری است، مسئولان شهرداری 15 احضار شده‌اند تا درباره چگونگی این حادثه مرگبار توضیح دهند و در ادامه نیز منتظر نتیجه تحقیقات کارشناسان آتش نشانی و پزشکی قانونی هستیم تا عامل یا عاملان این حادثه هولناک شناسایی شوند. او در ادامه گفت: هنوز کسی در این پرونده بازداشت نشده و تحقیقات فنی در این باره ادامه دارد.

20106

کد خبر: 648512

وب گردی

وب گردی