روابط عمومی باید توانمندی‌هاو دستاوردهای دانشگاه را به جامعه معرفی کند

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با توجه به نقش بی بدیل و تاثیرگذار روابط عمومی‌ها در تبیین خدمات ارزنده و ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه و گسترش کشور گفت: روابط عمومی باید توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشگاه را جامعه معرفی کند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی باقری به برگزاری گردهمایی سراسری مدیران و مسئولان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش روابط عمومی در قرار دادن و اجرایی کردن فعالیت های دانشگاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور مهم و حیاتی بوده که لازم است مسئولان توجه ویژه ای به این مسئله مهم داشته باشند.

رئیس واحد بندرعباس با بیان اینکه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی، خدماتی سازنده و ماندگار بوده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دستاورد بی بدیل انقلاب اسلامی توانسته با مدیریت صحیح در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، با رشد منطقی و به دور از هرگونه حرکت شتاب زده و جناحی و سیاست زده پیش رود.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اذعان به بهره گیری تمام و کمال از ظرفیت های موجود در داخل کشور جهت تحقق اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا با تجاری سازی و تبدیل علم به محصول با راه اندازی شرکت های دانش بنیان و همچنین اجرای طرح های سرمایه گذاری و اقتصاد محور گام بلندی در این زمینه برداشته است.

باقری با ابراز امیدواری از برگزاری چنین گردهایی هایی اظهار کرد: «روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مثابه تریبون رسمی انعکاس دستاوردهای بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا می توانند فعالتر تر از گذشته اهداف سیاستگذاری شده کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت دانشگاه آزاد اسلامی را در سطح کشور تحقق بخشند.

20101

کد خبر: 649138

وب گردی

وب گردی