عذر خواهی آقای خاص کشتی برای عصبانیت در فینال جام جهانی

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در نشست خبرنگاران برای عصبانیتش در فینال جام حذفی عذر خواهی کرد.

«محمد بنا» در جمع خبرنگاران گفت: اکنون زمان گله نیست، فرصت کمی تا بازی های المپیک داریم و باید همه تمرکز خود را روی این مسئله بگذاریم تا تیم قدرتمندی روانه میدان کنیم. سعی می کنم در این مدت ملی پوشان را به مرز آمادگی کامل برسانم.
وی که در زمانی که کشتی می گرفت، شهامتش زبانزد بود، گفت: دیگر جرات حرف زدن ندارم، در حالی که دیگران جرات دارند. برخی گلایه ها را مطرح کردم، اما متاسفانه به گونه ای دیگر برداشت شد.
یکی از خبرنگاران به محمد بنا گفت که تا به حال عصبانیت شما را ندیده بودیم، ولی در فینال جام جهانی این اتفاق رخ داد، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در مقابل تاکید کرد: به خاطر این اتفاق از همه معذرت می خواهم. این شرایط طبیعی است، زیرا استرس زیادی داشتیم، سالن مسابقات نیز گرم بود و تماشاگران زیادی نیز حضور داشتند. حساسیت زیاد مسابقه نیز سبب شد مقداری عصبانی شوم، اگر کاری کردم، عذرخواهی می کنم.
وی درباره وضعیت ملی پوشان گفت: همه کشتی گیران آماده هستم، در حال حاضر در باره فرد خاصی تا زمان اعلام ترکیب نهایی تیم ملی صحبت نمی کنم. ملی پوشان در تیرماه به تورنمنت های بین المللی رومانی و پیت لازینسکی لهستان اعزام می شوند و پس از آن ترکیب قطعی تیم ملی در المپیک اعلام می شود.
بنا درباره توقع بالا از او نیز گفت: چه بخواهید و چه نخواهید توقع مردم به دلیل اینکه محمد بنا سرمربی تیم ملی است، بالا است. باید این حق را به ما هم بدهید که توقعی داشته باشیم. چندین بار حرف هایی زده ام، اما به نتیجه نرسیدم. قصد دارم در دو ماه باقی مانده تا المپیک، در اردوی تیم ملی فقط صحبت از انگیزه، شور، هیجان و اتحاد کنم.
وی درباره حمایت های رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی از وی نیز گفت: چون زور من به کسی نمی رسد و دارم له می شوم، خادم از من حمایت کرد. شاید حرف های او اثرگذار باشد. شاید گرفتاری های مسئولین در جاهای دیگر بیشتر است، تا اینکه بخواهند به کشتی فرنگی رسیدگی کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره اظهارات چندی پیش وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه برخی فقط گلایه می کنند و اگر کسی چیزی می خواهد آن را به صورت کتبی بنویسد، گفت: چطور رسول خادم نامه می نویسد و می گویند کار غیرمعقولی انجام داده است؟ به عنوان سرمربی تیم ملی نباید برای وزیر نامه بنویسم و حق دارم حرف ها و خواسته هایم را به صورت مستقیم به رئیس فدراسیون بگویم و آقای وزیر باید به حرف ها و خواسته های رئیس فدراسیون توجه داشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حریفان ایران در المپیک را آنالیز کرده اید؟ گفت: برخی اعتقاد داشتند روسیه با نفرات پنج و ششم خود در جام جهانی شیراز شرکت کرده بود، اما در مسابقات قهرمانی این کشور دیدیم که همین نفراتی که در شیراز حضور داشتند چه نتایجی کسب کردند. کادر فنی کار آنالیز حریفان عنوان دار را شروع کرده است و من نیز با توجه به چند سالی که در کشتی حضور دارم از حریفان ملی پوشان در همه وزن ها شناخت دارم.
بنا درباره پیش بینی از نتایج کاروان ایران در بازی های المپیک گفت: امیدوارم کاروان ایران آنقدر مدال بگیرد که اگر کشتی فرنگی مدالی گرفت، اصلا به چشم نیاید.
وی ادامه داد: کشتی فرنگی شش دلاور دارد که هر شش نفر شانس کسب مدال دارند. در المپیک لندن نیز گفتم شش ملی پوش شانس کسب مدال دارند. امیدوارم شرایط در 60 روز باقی مانده تا المپیک ایده آل باشد تا بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

605/601

کد خبر: 650801

وب گردی

وب گردی