نوراللهی: برای فصل آینده با قدرت به میدان خواهیم رفت

صدف خالقی-هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جذب شده به جمع سرخ پوشان با نظر برانکو بوده است.

احمد نوراللهی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص برگزاری تمرینات اختصاصی در مجموعه شهید درفشی فر گفت: تمرینات ما از 22 خرداد شروع می شود و من در این مدت تعطیلات به تمرین اختصاصی پرداختم، کمی زودتر شروع کردم تا از شرایط مسابقات عقب نمانم. مجموعه درفشی فر را انتخاب کردم و چند روزی است تمرین می کنم تا بدنم از نظر آمادگی افت نکند. خداروشکر در حال حاضر هم کاملاً آمادگی برای حضور در رقابت های پیش رو را دارم.

وی در مورد بازیکنان جذب شده به جمع پرسپولیسی ها و استقلالی ها افزود: ما با تیم حریف تا سایر تیم ها کاری نداریم تمام تمرکزمان روی پرسپولیس است. هواداران همیشه نگران جذب بازیکن برای فصل بعد هستند، لازم است بگویم نگران نباشند، هنوز فرصت برای جذب بازیکن زیاد هست، بازیکنای جذب شده تا امروز هم با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ به تیم اضافه شده اند و مسلماً سرمربی ما با برنامه این بازیکنان را در ترکیب تیمش قرار خواهد داد. در پست هایی که احتیاج داشتیم تا تقویت شود بازیکنان خوبی به ترکیب ما ملحق شده اند و به امید خدا فصل بعد را با قدرت آغاز می کنیم.

هافبک دفاعی سرخ پوشان در پاسخ به این سوال که بعضی بازیکنان شرط تمدید قرارداد را فیکس بودن در تیم گذاشته اند اظهار داشت: من که چنین چیزی از هم تیمی هایم نشنیده ام. اما در کل این حرف ها بیشتر به شایعه نزدیک است، بازیکنی که خوب باشد و سرمربی به او ایمان داشته باشد مسلماً در ترکیب اصلی قرار می گیرد نه قول و قرار مسئولان موقع عقد قرارداد. من خودم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و تلاشم را می کنم برای این تیم مفید یاشم.

نوراللهی در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی و ادامه دار نبودن حضورش در جمع شاگردان کی روش در خاتمه افزود: من مصدوم بودم ولی با این حال کارلوس کی روش به من لطف کرد و من را به تیم ملی دعوت کرد، حالا انشاالله امسال تلاشم را می کنم تا در خدمت تیم ملی کشورم باشم. امیدوارم امروز هم در بازی دوستانه با قرقیزستان موفق باشند.

604/602

کد خبر: 650996

وب گردی

وب گردی