رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشخص شد

نخستین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با انتخاب رئیس و اعضا با حضور نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان تربیت بدنی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شهاب شریعتی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه ازاد اسلامی استان گیلان در این جلسه گفت: شورای ورزش استان با رویکرد اصلی برنامه ریزی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برای انجام ورزش‌های همگانی، قهرمانی و در سایر ابعاد شامل درآمدزایی، برگزاری کلاس‌های آموزشی _ تمرینی و مربیگری شکل می‌گیرد.

نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی هم با بیان اینکه زمانبندی تقویم ورزشی یکساله واحدها از سال آینده تغییر خواهد کرد، گفت: «بر اساس تقویم ورزشی جدید، سال ورزشی 1396 از اول فروردین آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

دکتر کامران کتال افزود: پیش‌بینی تمام برنامه‌های ورزشی برگزار شده در واحدها باید بر اساس بودجه ورزشی واحد تنظیم شود و مسئولان ورزشی نسبت به جذب این بودجه تلاش کنند.

نماینده معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به تشکیل شورای تخصصی ورزشی و حضور هفت نفر از مدیران و مسئولان ورزشی واحدها در این شورا ابراز امیدورای کرد تا فعالیت‌های ورزشی در استان‌ها بیشتر از قبل شود.

کتال ادامه داد: اداره ارزیابی و نظارت در معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز با هدف ارزیابی عملکرد واحدها و استان‌ها تشکیل شده است که بعد از بررسی فعالیت واحدها و استان‌ها از برترین‌ها قدردانی خواهد شد.

در ادامه این جلسه پس از قرعه‌کشی، دکتر علی‌رضا علمیه به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش استان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سیاوش خداپرست به عنوان دبیر شورا از واحد لاهیجان انتخاب شدند. فریدون بهمنش از واحد آستارا، محمد جوانبخت از واحد صومعه سرا، احمد احمدی از واحد انزلی، محمدابراهیم جمادی از واحد فومن و شفت و رضا فلاح‌دوست از واحد لنگرود نیز به عنوان اعضای دیگر شورا با کسب اکثریت آرا انتخاب شدند.

20104

کد خبر: 651453

وب گردی

وب گردی