وزیر بهداشت به تماشای یک  تئاتر نشست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تماشای نمایش «فصل وصل» رفت و آن را کاری تاثیرگذار دانست و تماشای آن را به نوجوانان و جوانان توصیه کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش «فصل وصل»، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سه شنبه 18 خرداد ماه، با حضور در باغ موزه دفاع مقدس به تماشای نمایش «فصل وصل» نشست.

وی درباره این نمایش اظهار کرد: این نمایش، کار خیلی خوبی است. فکر می‌کنم چنین نمایشی برای نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر باشد. روایت تاریخ اسلام و مصیبت‌هایی که بر اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) رفته است و سیر این نمایش که به تاریخ معاصر کشورمان می‌رسد، بسیار تاثیرگذار است و جا دارد مخاطبانی با سنین پایین‌تر از این مضامین آگاه شوند.

هاشمی در این باره که «فصل وصل» به جای اجرا در سالن‌های محدود، به میان مردم آمده و با تعداد بالای مخاطبان روی صحنه می‌رود، تأکید کرد: حق هم همین است. این بسیار کار خوبی است و باید فضایی برای حضور گسترده‌تر مردم در آن فراهم شود. این برنامه‌ها برای مردم ساخته می‌شود نه برای یک مجموعه خاص و اینگونه است که تأثیر آن بالاتر می‌رود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: به همه دوستان و عوامل این نمایش تبریک میگویم و از آنها تشکر می‌کنم. کار ارزشمندی توسط این تیم ساخته شده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم که مردم در طول ماه مبارک رمضان و شب‌های اجرای این نمایش بهره کافی را از آن ببرند. به ویژه تماشای «فصل وصل» را به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم.

«فصل وصل» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی؛ مُهنا به تهیه‌کنندگی علیرضا کوهفر، کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 21 در باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه می‌رود و تماشای آن برای عموم رایگان است.

505502

کد خبر: 651540

وب گردی

وب گردی