«شیدایی» با بازیگران پرکار تلویزیون روی آنتن شبکه ۲ می رود

سومین قسمت برنامه «شیدایی» با حضور سوگل طهماسبی و سیاوش واشقانی از هنرمندان سینما و تلویزیون و همچنین حجت ‌اشرف‌زاده خواننده جوان کشورمان امشب روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، سومین قسمت این برنامه پنجشنبه شب ۲۰ خردادماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

مهمانان این قسمت سوگل طهماسبی و مجید واشقانی هستند. سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم‌های «چارسو» فرهاد نجفی، «بزرگ‌مرد کوچک» صادق دقیقی، «دختران» قاسم جعفری و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» سید روح‌الله حجازی و نیز سریال‌های «کیمیا»، «مهرآباد»، «فاصله‌ها»، «مثل هیچ کس»، «یوسف پیامبر» و «روزگار قریب» بخشی از کارنامه هنری طهماسبی را تشکیل می‌دهند.

مجید واشقانی را نیز بارها در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی دیده‌ایم از جمله این آثار می‌توان به «هاری»، «ناسپاس»، «شور عشق» و نیز سریال‌های تلویزیونی «میکائیل»، «ماتادور»، «کمین»، «مرز آفتاب»، «هشدار پلیس»، «زیر هشت»، «پایتخت»، «مسیر انحرافی» و «هوش سیاه» اشاره کرد.

در بخش دیگری از این برنامه، حجت اشرف‌زاده خواننده جوان کشورمان که تیتراژ پایانی «شیدایی» را نیز اجرا کرده حضور می‌یابد. همچنین علیرضا کمالی‌فرد بازیکن فنی و با اخلاق تیم بسکتبال با ویلچر ایران نیز مهمان سومین شب «شیدایی» شبکه دو سیما خواهد بود.

«شیدایی» با موضوع ازدواج و اخلاق دینی، طی ۳۰ شب ماه مبارک رمضان، بعد از گفت‌وگوی خبری ۲۲.۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

محمد نبهان تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد و عبدالله روا نیز به عنوان مجری در «شیدایی» حضور می‌یابد.

505

کد خبر: 651664

وب گردی

وب گردی